וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דזקו: "אני עצבני על וולפסבורג"

מלך השערים של הבונדסליגה רותח על קבוצתו, שמסרבת לשחררו: "הם הפרו הבטחות. כל הצעה שהוגשה, לא נשקלה"

מתברר שלא רק ארסנל מחזיקה כוכבים בניגוד לרצונם. אדין דזקו פותח את הפה על קבוצתו, וולפסבורג, והביע את זעמו על סירובה של הקבוצה הגרמנית לנהל משא ומתן עם יובנטוס. לטענתו, וולפסבורג לא עמדה בהבטחה שלה לאפשר לו לעזוב הקיץ את המועדון.

דזקו הוא אחד החלוצים המבוקשים ביותר הקיץ בגרמניה, אחרי שסיים בעונה שעברה כמלך השערים בבונדסליגה, מה שגרם ליובה לגלות בו עניין. גם מנצ'סטר סיטי חשקה בשירותיו, אבל בכל הזמן הזה דזקו התעקש לעבור לליגה האיטלקית הקיץ.

"אני עצבני על וולפסבורג", אמר דזקו ל'בילד'. "הם הפרו את ההבטחות שהם נתנו בקיץ שעבר. התבקשתי להישאר לשנה נוספת ואמרו לי שבמקרה שמילאן תתעניין בי, אני אשוחרר. הקיץ הרוסונרי רצו אותי שוב, אבל הם לא היו היחידים. יובנטוס עשתה ועושה הכל כדי לצרף אותי, אבל כל הצעה שהוגשה לא נשקלה ברצינות. אני רוצה לשחק במועדון חשוב ומנהלי וולפסבורג יודעים זאת".

דזקו המשיך במתקפה שלו, ואמר: "כבר התבטאתי שיובנטוס הציגה את האופציה הכי טובה עבורי. הסעיף בחוזה שלי ל-40 מיליון יורו לא אמור להיות מכשול למכירה שלי. הסוכן שלי אמר שוולפסבורג קיבלה הרבה הצעות קרובות מאיטליה לסכום שלי, ספרד ואנגליה. הייתה לי הזדמנות לעזוב ולא נתנו לי".

השחקן המוכשר עדיין חושב שתוכל להיות תפנית משמעותית בעלילה, והוסיף: "אני מקווה שעד ה-31 באוגוסט זה ייפתר. אני יודע שבאיירן מינכן גם רצתה אותי, אבל יש לי תוכניות אחרות ואני רואה את העתיד שלי בליגה אחרת, בטח לא בבונדסליגה. אם אני לא יכול להחליט מתי לעזוב, הם לא יכולים למנוע ממני לסרב להצעות שלא מפתות אותי בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully