וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "ההפסד לפינלנד מאוד אופייני לנו"

12.8.2010 / 16:10

הנבחרת נחתה אחרי ההפסד לפינלנד, המאמן הוסיף: "לא היינו צריכים לרדת לקרקע לפני מונטנגרו". בורשטיין: "מאוד מאוכזבים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ההפסד המרגיז לפינלנד, נבחרת ישראל שבה היום (חמישי) לארץ וכבר בשלה להתכנס ולהתחיל בהכנות למשימה הבאה החשובה שלה: משחק הבית בשבת נגד מונטנגרו. שחקני הנבחרת חזרו מדוכדכים מההפסד במשחק השלישי, שאמור היה להיות הנוח ביותר על הנייר, אך כעת יצטרכו לחשוב על ניצחון מול הנבחרת שלא הפסידה עד עכשיו במוקדמות אליפות אירופה.

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר: "כל אחד לקח את ההפסד הזה קשה, זה מאוד איכזב את כולם. אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב, אבל גם כשלא משחקים כל כך טוב, אני לא זוכר משחק שלי שהובלתי ארבע פעמים, שמונה או יותר והפסדתי. בסוף, כשמגיעים לנקודה, זה קורה, זה חלק מהכדורסל, אבל כמו שאמרתי מיד אחרי המשחק, השחקנים התכנסו בתוך עצמם, אין לנו זמן לבכות ואין לנו זמן לשמוח. נתכנס מחר לקראת מונטנגרו.

"אני לא חושב שהיינו צריכים משהו שיפקס אותנו לקראת מונטנגרו, אני חושב שמה שקרה לנו אתמול לא טוב שקרה, אבל זה די אופייני לנו וחבל. התרענו, הזהרנו, אני יכול לתת קרדיט לשחקנים שהם בעצמם דיברו על זה כדי שזה לא יקרה, אבל זה קרה. פינלנד נבחרת מאוד מסוכנת, קולעת באחוזים נהדרים משלוש, הם ניצחו בשנה שעברה את סרביה, צרפת ואיטליה, אבל אנחנו כהרגלנו נקרא להם דייגים נגרים וכו'. כל זה לא מצדיק את ההפסד שלנו כי זה לא היה צריך לקרות".

טל בורשטיין, שהחטיא את הקליעה המכריעה, אמר: "אני לא חושב שמול מונטנגרו יש סיכוי שמישהו יבוא באותה צורה שבאנו למשחק שם, כי כולם מודעים לחשיבות של המשחק הזה ולקושי שלו, אני חושב שהדבר היחיד שיש לנו זה ללמוד לקחים ושאסור לנו להיות רכים בהגנה ובריבאונד. מול נבחרת גבוהה וחזקה כמו מונטנגרו אנחנו נשלם על זה. מן הסתם עוד לא נערכנו למונטנגרו, אבל יש לנו יום וחצי להתכונן לזה, אני מאמין שננסה למצוא את הפתרונות, אבל ברור לכולם שבראש ובראשונה זה האגרסיביות והאינטנסיביות שלנו. נצטרך להיות אגרסיביים בצבע ולא לתת להם שום דבר קל.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד הזה כי אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה יותר טובה. גם לפני המשחק הזה ידענו שאנחנו חייבים לשמור על הבית, אולי זה דווקא יגרום לנו לחזור לאותו טירוף של המשחק הראשון מול איטליה, ובחלקים מהמשחק מול לטביה. אולי זה יחזיר לנו את ההתלהבות בהגנה והאנרגיה, ועם אולם מלא אני מקווה שזה ידחוף אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully