וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן פולסן מצטרף לליברפול

הדני, ששיחק בשנתיים האחרונות ביובנטוס, עבר תמורת 5.5 מיליון יורו ויוכל לשחק נגד ארסנל. מסצ'ראנו לא מרוצה באנגליה

אחרי המגעים הממושכים בין יובנטוס לליברפול לצירופו של כריסטיאן פולסן, הקבוצות הגיעו היום (חמישי) לסיכום על הצטרפותו של הקשר הדני לקבוצה האנגלית תמורת 5.5 מיליון יורו. פולסן מצטרף כעת לג'ו קול, מילאן יובאנוביץ',
ג'ונג'ו שלבי ודני ווילסון שהגיעו הקיץ לקבוצה.

הקשר בן ה-30 אמור למלא את מקומו של חאבייר מסצ'ראנו, שאמור לעזוב. פולסן שיחק במשך שנתיים אצל הגברת הזקנה, אליה הגיע אחרי ששיחק בסביליה ובשאלקה. הפרט היחיד שטרם הוסכם הוא אורך החוזה של פולסן. הדני כבר עבר אתמול בדיקות רפואיות ואמור לעמוד לרשות רוי הודג'סון למשחק הפתיחה של ליברפול נגד ארסנל.

הדיבורים על עזיבה אפשרית של מסצ'ראנו את ליברפול העלו מחשבות שהארגנטינאי מעוניין לעבור לקבוצה אחרת באנגליה, אבל לאחר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על אירלנד במשחק ידידות, אמר הקשר שהוא מרגיש שקשה לו באנגליה וזו הסיבה שהוא מעוניין לעזוב.

אחרי שאינטר וברצלונה הביעו את התעניינותן, מסצ'ראנו הבהיר שאין לו שום דבר נגד ליברפול. "הדבר היחיד שאני רוצה להגיד זה שאין לי שום דבר נגד האוהדים של ליברפול והאנשים שם", אמר הקשר, והוסיף: "הבעיה שלי היא לא לשחק בליברפול, אני גאה מאוד לשחק שם. זה משהו אחר. אמרתי לרוי הודג'סון שאולי מבחינת החיים שלי, אני מעדיף לשנות את המדינה, לא לשנות את הקבוצה".

מסצ'ראנו גם ניסה לענות לביקורות נגדו בעיתונים באנגליה, ואמר: "לפעמים אפשר לראות את הדברים שהעיתונים והתקשורת אומרים, אבל בסופו של דבר הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה תודה לאוהדים של ליברפול מכיוון שהם תמכו בי כל הזמן, מההתחלה ועד עכשיו".

בינתיים הנהלת ליברפול דחתה את ישיבת הדירקטוריון שאמורה הייתה לדון ברכישת הקבוצה, וזאת בשל היעדר הצעות קונקרטיות. אומנם בתקשורת דווח על לא מספר קונים פוטנציאליים, ביניהם קני הואנג (שמאחוריו עומדת הקרן הממשלתית של סין), אך הרוכש הסורי בינתיים נסוג מהצעתו, וגם קבוצת הרכישה ההודית (Sahara) הודיעה כי לעת עתה היא דוחה הרעיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully