וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "חייבים לתת לבאטיסטה להמשיך לעבוד"

כוכב ארגנטינה פרגן למאמן הזמני, שערך בכורה נגד אירלנד. צרפת נכנעה לנורבגיה, בלאן ומקסס מרגיעים: "אנחנו בכיוון הנכון"

לא כך ייחל לורן בלאן לפתוח את דרכו כמאמן נבחרת צרפת. שחקן העבר הגדול, שהחליף את ריימונד דומנק הנוראי אחרי המפלה המשפילה של הטריקולור בגביע העולמי החולף, רשם אמש (רביעי) את הספתח שלו על הקווים, אלא שנבחרתו נכנעה 2:1 לנורבגיה. חשוב לציין כי בלאן החליט להשעות את כל 23 השחקנים שנטלו חלק בחווית דרום אפריקה, ועל כן אמש הוא עלה בהרכב חדש לגמרי, מלא בשחקנים צעירים, שאולי ירכיבו את נבחרת צרפת החדשה.

על אף ההפסד, בלאן השתדל למצוא את חצי הכוס המלאה: "תמיד מרגיז להפסיד משחק, אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח", אמר מאמן הנבחרת לטלוויזיה הצרפתית עם תום המשחק. "עם זאת, השחקנים הראו לי כמה דברים מעניינים. ניסינו לשחק בצורה בסיסית. אני מרוצה מהמשחק שלנו. ביצענו שתי טעויות בשערים, אבל ניקח כמה דברים חיוביים מהמשחק, למרות ההפסד".

קשר ארסנל, סמיר נאסרי, ששמח לחזור לסגל אחרי שלא נלקח לדרום אפריקה, הוסיף: "במובן של התשוקה שלנו למשחק, אפשר להיות מאוד מעודדים. יכול להיות שההיבט הפיזי היה קצת קשה לנו, אבל באופן אישי לי היה מאוד כיף".

לפיליפ מקסס, לעומת זאת, היה קצת פחות כיף: "אני מאוד מאוכזב, אבל הפסדנו קרב, לא מלחמה. אני מאמין שנלך הלאה עד ספטמבר, ולמרות שהמשחק הזה נגמר בהפסד, אנחנו בכיוון הנכון".

מסי בעד באטיסטה

גם בנבחרת ארגנטינה החל אמש עידן חדש - עידן פוסט דייגו מראדונה, כאשר האלביסלסטה יצאו לדאבלין, שם גברו על נבחרת אירלנד 0:1, במשחק שהיווה את הבכורה של סרחיו באטיסטה כמאמנם הזמני של הארגנטינאים. עם תום המשחק, נשאל שחקן העבר על הסיכויים שמשרתו תהפוך מזמנית לקבועה, כאשר כרגע נראה כי משחקי הידידות מול ספרד וברזיל עלולים לקבוע את עתידו: "כמובן שהייתי שמח להישאר, אבל ההחלטה שייכת להנהלה. אני לא מרגיש כמאמן זמני כרגע, והולך לעבוד כאילו אני מאמן עם חוזה עד 2014".

כוכב הנבחרת, לאונל מסי, מבסוט משיתוף הפעולה עם באטיסטה, וגם הוא היה רוצה לראות אותו ממשיך: "חייבים לתת לו להמשיך הלאה בעבודה. הוא אימן אותי באולימפיאדת 2008 ואני מסתדר איתו טוב מאוד. היום אנחנו מתייחסים אליו כמאמן הלאומי, לא כממלא מקום". באשר למשחק עצמו, הוסיף כוכב ברצלונה: "אהבתי איך ששיחקנו, זו אותה שיטה בה אנחנו משחקים בברצלונה. הרגשתי נוח".

ובינתיים אחד מעוזריו של מראדונה בנבחרת, אלחנדרו מנקוסו, סיפר כי מראדונה מחזיק בלא פחות משלוש הצעות, שתיים מקבוצות ברזילאיות ואחת לאימון נבחרת אירופית. למרות האינפורמציה הזו, מנקוסו סירב להרחיב את הדיבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully