וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "צריך לשים סוף לסיפור ריבאונד ההגנה"

12.8.2010 / 9:23

לסנטר הנבחרת נמאס מהבעיה בצבע: "שחקנים קופצים לריבאונד במקום לסגור". שמיר: "משחק ההתקפה שלנו לא שטף"

רויטרס

תקציר המשחק: באדיבות הערוץ הראשון, IBA.ORG.IL
עריכת וידאו: דורון שטיין

הטענה כי הפסד נבחרת ישראל לפינלנד אמש (רביעי) הגיע במפתיע מכעיסה את אריק שיבק. מתחילת הקמפיין מזהיר המאמן מההתקדמות שעשה הכדורסל הפיני, אך גם אותן אזהרות, שלאורך כל הקמפיין נאמרו ונראו כאילו באו להזהיר משאננות ויהירות, לא יכולות למחוק את היכולת הלא משכנעת של הנבחרת. ישראל השכילה לאבד אמש 3 פעמים יתרון דו ספרתי, כשהשיא היה ברבע השלישי כששיבק סרב לקחת פסק זמן גם כשיתרון 11 נמחק והפך ליתרון פיני.

"לא צריך להאשים שחקנים כאלה או אחרים. יש לנו הרבה מה לקחת מהמשחק הזה, אבל את המשחק הזה אי אפשר להחזיר, וטעויות קורות", אמר עוזר המאמן דן שמיר אמש לאחר המשחק, "ככה זה, אין ברירה, משחקים הרבה משחקים באינטנסיביות ובקצב, אלה החיים. דיברנו אחרי המשחק הקודם שלכל מיני הרכבים יש יתרונות וחסרונות. הם שמרו חזק ואגרסיבי ואנחנו לא הצלחנו להגיע לזריקות קלות. היינו צריכים להכריח, והמשחק התקפה שלנו לא שטף".

כמו במשחק מול לטביה, גם הפעם הרוטציה של נבחרת ישראל הייתה רחבה מאוד, כששוב שחקנים נעלמים על הספסל. ליאור אליהו שהיה טוב בהתקפה במחצית הראשונה, שותף רק ל-4 דקות במחצית השניה. דיוויד בלות'נטאל שנקלע ליום נוראי, מיעט לרדת מהמגרש במחצית השניה ואילו רביב לימונד שהצטיין, לא שיחק כלל ברבע השלישי. בנבחרת יודעים כי הבעיות הלגיטימיות שיש מתחת לסל לא יפתרו במהלך הקמפיין הזה, "הגיע זמן לשים סוף לסיפור הזה של ריבאונד ההגנה", מסכים יניב גרין, שמצא את עצמו משחק שוב רק 12 דקות, "אנחנו חייבים לשים לדבר הזה לב, אנשים קופצים בניסיון לקחת ריבאונד במקום לסגור לריבאונד".

בנבחרת יודעים כי הפסד מול מונטנגרו בשבת, יהפוך את חלום המקום הראשון בבית להיות לא ריאלי, וישלח את ישראל לחישובים מול הבתים האחרים בניסיון להגיע למקום השני הטוב ביותר, "ידענו שהמשחק הזה הוא מוקש גדול אבל היינו צריכים להיות יותר מרוכזים ויותר מפוקסים ואז גם היינו חוזרים הביתה עם ניצחון חשוב ועם ראש שקט לקראת המשחק מול מונטנגרו", סיכם דיוויד בלות'נטאל, "אנחנו צריכים עכשיו להרים את הראש, אין יותר מדי זמן לבכות על חלב שנשפך, משימה חשובה מחכה לנו מול מונטנגרו אם אנחנו רוצים להמשיך ולהיות בתמונה של המקום הראשון בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully