וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: נדאל שרד את הטייברייק הארוך בחייו

המדורג ראשון בעולם עבד קשה בטרם גבר 6:7 (12:14), 3:6 על ואווינקה: "הייתי קצת לחוץ". דג'וקוביץ' התקשה ועלה לשמינית

רפאל נדאל שרד הלילה (חמישי) את שובר השוויון הארוך בקריירה המקצוענית שלו, והעפיל לסיבוב השלישי (שמינית הגמר) בטורניר טורונטו (סך פרסים 2.34 מיליון דולר) אחרי שגבר 6:7, 3:6 על סטינסלס ואווינקה השוויצרי. המדורג ראשון בעולם נזקק ל-92 דקות כדי לנצח את המערכה הראשונה, כולל 12:14 בשובר השוויון, אך בסופו של דבר חגג לעיני האיצטדיון הגדוש אחרי שעתיים ו-20 דקות.

"הייתי קצת לחוץ, בגלל שזה היה המשחק הראשון שלי אחרי הרבה זמן", אמר הספרדי, ששיחק לראשונה מאז זכה בווימבלדון ב-4 ביולי, ונאלץ להשוות את שובר השוויון הארוך בקריירה שלו, "היו לי כמה רגעים קשים, אבל היו לי כמה רגעים שבהם שיחקתי טוב".

המדורג מספר 2 בעולם נובאק דג'וקוביץ' התקשה גם הוא הלילה בטרם גבר 5:7, 5:7 על ג'וליאן בנטו הצרפתי, ונראה תשוש אחרי שעתיים של קרב קשה. "לא אסכן את הבריאות שלי כדי לנצח, אבל הלילה הייתי ממש על הקצה", הודה הסרבי בסיום. אנדי מארי, המדורג רביעי, התחיל בצליעה, אך השלים גם הוא ניצחון, 5:7, 2:6 על חאבייר מאליס הבלגי.

תוצאות מעניינות נוספות: קווין אנדרסון מדרום אפריקה (87 בעולם) הפתיע את סם קווארי (21 בעולם), 6:7, 6:4, 4:6. ז'רמי שארדי הצרפתי (72 בעולם) הדיח את פרננדו ורדאסקו הספרדי (9 בעולם) 7:6, 6:7, 2:6. אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (49 בעולם) הדיח את מיכאיל יוז'ני הרוסי (14 בעולם) 6:1, 6:7, 5:7.

בשמינית הגמר: לודרה נגד פדרר, נלבנדיאן נגד סודרלינג, מארי נגד מונפיס, נדאל נגד אנדרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully