וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עלתה לשמינית הגמר בסינסינטי

הישראלית גברה 3:6, 2:6 על הספרדייה יאגוסטרה ויווס (154). בסיבוב הבא מחכה פאביולצ'נקובה (25), שהדיחה את דמנטייבה

שחר פאר העפילה הלילה (חמישי) לשמינית גמר טורניר סינסינטי (סך פרסים 2 מיליון דולר), לאחר שגברה 3:6, 2:6 על הספרדייה נוריה יאגוסטרה ויווס (154 בעולם). פאר, המדורגת 17 בעולם, נזקקה ל-74 דקות נטו בלבד כדי לחלוף על פני הספרדייה, אך המשחק הופסק פעמיים בגלל הגשם. הישראלית שמרה על ריכוז, שברה את מכות ההגשה של יריבתה ארבע פעמים במהלך המשחק, השלימה ניצחון נוסף בטורניר הגדול בארה"ב והבטיחה פרס כספי של 20 אלף דולר כמו גם 125 נקודות דירוג.

פאר גם שמחה לשמוע שנמנעה ממפגש מאתגר במיוחד בסיבוב הבא, לאחר שאלנה דמנטייבה (6 בעולם) נוצחה בדרבי הרוסי על ידי אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (25 בעולם) 7:5, 6:2. פאבליוצ'נקובה בת ה-19 נמצאת בכושר מצוין, וזכתה בשבוע שעבר באיסטנבול בתואר ה-WTA השני שלה בקריירה. "לא היה לי מה להפסיד מול אלנה, פשוט רציתי ליהנות ולתת את המשחק הכי טוב שלי", אמרה המנצחת.

עוד בסינסינטי: מריה שראפובה נראתה מצוין כשמחצה את הגרמנייה אנדראה פטקוביץ' 3:6, 1:6. המדורגת רביעית קים קלייסטרס לא התקשתה (מלבד לגשם הטורדני) כשניצחה את דינארה סאפינה 5:7, 2:6. את הקאמבק של הלילה ביצעה ורה זבונרבה, כשחזרה מפיגור 5:2 במערכה השלישית כדי לנצח 5:7, 6:2, 6:7 את מריה קירילינקו.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully