וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "זה מה שקורה כשלא באים מרוכזים"

11.8.2010 / 22:06

סנטר נבחרת ישראל הסביר את ההפסד מול פינלנד. שיבק: "רגע לא נעים בקמפיין, צריך להפיק לקחים ולהמשיך הלאה"

רויטרס

וידאו: באדיבות הערוץ הראשון, IBA.ORG.IL
עריכת וידאו: דורון שטיין

איזו אכזבה. אחרי פתיחת קמפיין כה מוצלחת, ושני ניצחונות מרשימים על איטליה, נחלה הערב (רביעי) נבחרת ישראל הפסד צורב במיוחד מול פנילנד (84:83) שמעלה מחדש את כל הבעיות שהיו בנבחרת בשנים האחרונות. שחקניו של שיבק הציגו משחק התקפה מגומגם מאוד במחצית השניה, לא מצאו אף אחד שינהיג אותם, מלבד מהלך בודד של הלפרין, אבל מדאיג מכל אלו- הריבאונד החלש של הנבחרת מוכיח שגם נבחרות הרבה פחות כישרוניות מסוגלות לגבור עליה.

"זה לא המשחק שציפינו לו ובטח לא התוצאה", אמר בסיום מאמן הנבחרת, אריק שיבק. "ידענו שנבחרת פינלנד לא תקל עלינו את החיים ויהיו לנו קשה מאוד מולה, אבל בסופו של דבר הפסדנו את המשחק היום דווקא ברגעים בהם הובלנו ולא המשכנו לשחק קבוצתי כמו שהיינו צריכים לעשות. זה בהחלט רגע לא נעים בקמפיין". על המהלך האחרון בו החטיא בורשטיין זריקה קשה, אמר המאמן: "אם טל היה קולע אז הוא היה גדול ואני הייתי גדול".

על ההמשך אמר שיבק: "יש לנו עוד הרבה עבודה אבל צריך לשמור על אופטימיות, כבר ביום שבת יש לנו משחק קשה מאוד מול מונטנגרו ואסור לנו למעוד שם. חבל שלא יצאנו מכאן אם ניצחון כפי שהצבנו לעצמנו כמטרה אבל עכשיו יש רק להפיק לקחים ולהמשיך הלאה".

סנטר הנבחרת, יניב גרין אמר לאחר ההפסד: "זו הרגשה לא טובה. החמצנו משחק שהיינו צריכים לנצח, לא היינו מרוכזים כל כך במשחק ועשינו הרבה טעויות. לא קלענו באחוזים שאנחנו רגילים לקלוע, הם נכנסו למומנטום קלעו את הזריקות שלהם וניצחו את המשחק עם הרבה מזל. זה תוצאה של טיפה חוסר ריכוז, וטעויות ברגעים הקריטים האחרונים. זה מה שקורה שלא באים מלכתחילה מרוכזים במשחק. הלחץ והמומנטום מהקהל הם הצליחו להפוך את המשחק ולנצח. זה טורניר ואנחנו יודעים שזה טורניר ארוך, יש לנו עוד כמה שעות לחשוב על המשחק של היום, ושמים אותו בצד וחושבים הלאה".

רביב לימונד, שנתן רבע שני נהדר עבור הנבחרץ היה מאוכזב מאוד בסיום: "חבל לי מאוד שהפסדנו את המשחק הזה אפילו שהיה לי ערב טוב. זה בכלל לא משנה בשורה התחתונה, זה כואב מאוד להפסיד משחק כזה חשוב עבורנו ועבור המאזן שלנו במאבקי ההעפלה לאליפות אירופה". עם זאת, לימונד הוסיף ואמר: "אני מקווה שאנחנו נתקן בהמשך ונמזער נזקים כמה שיותר".

גם דן שמיר היה כעוס בסיום על התוצאה שהשיגה הנבחרת: "אני לא יודע כמה פעמים, אולי איזה ארבע או חמש פתחנו 10 הפרש, והם חזרו למשחק כל פעם בגדול, בגלל פיזיות ואינטנטסיביות. בסוף התפתח משחק צמוד וקרה מה שקרה. לא ידענו לגמור את המשחק, ולשמור על רמת אינטנסיביות בצד ההגנתי כדי לא לתת להם לחזור למשחק". שמיר המשיך ואמר: "זה מאוד מתסכל וכואב, אבל צריכים להתקדם הלאה. יש לנו משחק קשה בשבת, ואין יותר מדי מה לשקוע במשחק הקודם".

כוכב המשחק עבור הפינים בסיום היה ללא ספק ג'ראלד לי, שגבר מספר פעמים על ההגנה הישראלית בצבע, ובסיום קבר את שתי זריקות העונשין הקריטיות שהעניקו לפינלנד את הניצחון. "הראש שלי היה ריק לחלוטין. ידעתי שאני פשוט צריך לקלוע", אמר לי. "יש לנו קבוצה חזקה, והיינו בפיגור לאורך כל המשחק. למרות זאת, אנחנו קבוצה שמסוגלת לחזור", סיים לי.

מאמן פינלנד, הנרי דטמן חגג את הניצחון האיכותי, והיה גאה עוד יותר מאחר והניצחון הושג ללא מספר שחקנים מרכזיים. "אתה משחק עם מה שיש", אמר המאמן, "ואני מאושר שהשחקנים החדשים הוכיחו שהם ראויים להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully