וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "ראיתי 23 שחקנים רעבים להצליח"

11.8.2010 / 21:20

נבחרת ישראל סיימה את המחנה במשחק אימון פנימי, אבל המאמן היה מרוצה: "מעדיף משחק כזה מאשר יריבה חלשה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל סיימה היום (רביעי) את מחנה האימונים שערכה בימים האחרונים. בשל ביטול משחק הידידות מול חוף השנהב, המאמן לואיס פרננדז נאלץ להסתפק במשחק אימון פנימי שנערך לעיני 250 צופים באצטדיון רמת גן. המאמן חילק את הסגל לשתי קבוצות: כחולים נגד לבנים. המשחק הסתיים ב-1:1, אליניב ברדה העלה את הלבנים ליתרון ואבי סטרול השווה לכחולים. המשחק חולק לשלושה שלישים בני 30 דקות ובמהלכו שותפו כל שחקני הסגל, למעט ליאור רפאלוב הפצוע ושי מימון, שהוזעק לסגל ברגע האחרון בשל הפציעות הרבות. פרננדז עצמו שפט במשחק.

"המטרה הייתה לבחון ולבדוק את כל השחקנים. אני מאוד מרוצה ממחנה האימון הזה, מהרצון של השחקנים והמחויבות שלהם באימונים וגם מקצב המשחק היום", אמר פרננדז: "ראיתי 23 שחקנים מאוד רעבים להצליח ששיחקו עם רצון רב והרבה מוטיבציה. אני מעדיף משחק כזה מאשר להביא יריבה פחות חזקה וזה היה נגמר בשלוש או ארבע אפס לנו. המטרה היא המשחק נגד מלטה וזה מה שחשוב. צריך לזכור שיש ליגות באירופה שלא התחילו ושחקנים שנמצאים בתחילת ההכנות ולא נמצאם בכושר טוב".

לגבי השחקנים החדשים שזומנו אמר הצרפתי: "התרשמתי לטובה. כולם עשו את העבודה שלהם. מתחיל להתהוות גרעין לנבחרת של שחקנים וותיקים יחד עם צעירים. אמשיך לעקוב אחרי החדשים שהגיעו ואבחן אותם בהזדמנויות אחרות. יש לי גרעין של שחקנים מנוסים וסביבם אני רוצה צעירים עם מוטיבציה".

דקל קינן אמר אחרי המשחק: "אני חושב שזה לגיטמי וטבעי שברגע שמשחקים ביננו זה פחות מושך קהל. היה משחק ברמה גבוהה, יש שחקנים חדשים וזה מאוד עזר לנו. החיבור בינינו רק ילך וישתפר, ואני צופה לנבחרת הזו עתיד טוב מאוד. ההתאחדות עשתה את כל המאמצים על מנת שתהיה לנו נבחרת טובה לשחק מולה וזה לא יצא, אך המשחק הזה היה חשוב ומועיל מאוד".

תמיר כהן הוסיף: "למדנו המון מהמשחק הזה, המאמן יידע מה לעשות ונתכונן בהתאם. הוא בעיקר העיר לנו לא לשחק לרוחב, לשחק לעומק ולא להעיף את הכדור סתם. לגבי הקהל זה בסדר גמור. לא חשבנו שיגיעו 40 אלף לאצטדיון רמת גן. ידענו שזה מה שיהיה. המשחק הזה היה בעיקר בשביל עצמנו".

איתי שכטר היה במצב רוח מצוין: "למרות שהחמצתי, אני שמח שאני נראה טוב ומגיע למצבים, הגולים יגיעו אני בטוח. מה שחשוב יותר ששיחקנו ורצנו 90 דקות. אנחנו צריכים להכיר אחד את השני יותר וזה טוב. השופט ( לואיס פרננדז, ר.ב ) היה בסדר גמור הקוונים קצת איכזבו אותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully