וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרנר: "אנחנו לא חולקים אותם רעיונות עם אוניל"

בעלי אסטון וילה גילה כי כי הסיבה להתפטרות המנג'ר נעוצה בחילוקי דעות לגבי העתיד. בראדלי וקלינסמן בין המועמדים

יומיים אחרי התפטרותו המפתיעה של מרטין אוניל, החליט בעלי אסטון וילה, רנדי לרנר, לשבור שתיקה ולהתייחס לראשונה לנסיבות שהובילו להחלטה. לרנר פרסם הודעה לעיתונות בה דיבר על התפטרותו של אוניל ואישר כי המועדון ינסה לסגור כמה שיותר מהר את העברתו של ג'יימס מילנר למנצ'סטר סיטי. כזכור, אוניל הביע לא אחת התנגדות לשחרורו של מילנר ויש הרואים בחילוקי הדעות אחת הסיבות להתפטרות.

"היה לי זמן לעכל את עזיבת אוניל ואני יכול להגיד שהפוקוס המיידי שלנו הוא לעזור (למאמן הזמני) קווין מקדונלד ולפתור את העניינים מול מנצ'סטר סיטי ומילנר", פתח לרנר את דבריו: "באשר להסבר מדוע מרטין עזב, אני רק יכול לומר שאנחנו לא חולקים עוד את אותה מחשבה כיצד להתקדם".

לרנר סירב להתייחס לפרטים: "להיכנס לפרטים רק יגרום להסחת דעת במשחקים הקרובים וכרגע העדיפות שלי היא למנות מאמן קבוע. לסיכום, אין שינוי שינוי בגישה שלנו לגבי בניית המועדון. אנחנו ממשיכים לכוון כמה שיותר גבוה ביחס למשאבים שלנו".

בינתיים בוילה ממשיכים לחפש מאמן ורשימת השמות ארוכה. מנג'ר אברטון, דייויד מויס, הוזכר כמועמד, אך דחה את האפשרות שיעזוב: "אני נאמן לאברטון". שמותיהם של סוון גוראן אריקסון, אלן קרבישלי, מרטין יול, בוב בראדלי ויורגן קלינסמן הוזכרו גם הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully