וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבי: "המשימה לא הולכת להיות פשוטה"

11.8.2010 / 16:30

נבחרת הנשים פותחת את מוקדמות אליפות אירופה מול סרביה, והמאמן יודע: "הקרב על המקום השני הוא עם סרביה"

בצל הפתיחה המוצלחת של קמפיין מוקדמות אירופה של נבחרת הגברים של ישראל, תחל מחר (חמישי, 17:45, זיסמן) נבחרת הנשים של ישראל את מוקדמות אליפות אירופה כשתארח את נבחרת סרביה. נבחרת הנשים העפילה בשני טורנירי המוקדמות האחרונים לאליפות אירופה, כשבפעם האחרונה עשתה זאת הנבחרת ללא טורניר ההזדמנות האחרונה. למרות ההצלחה במוקדמות לא הצליחה הנבחרת לרשום ניצחון באליפות עצמה.

בישראל סימנו את המשחק מול סרביה כמשחק המפתח, לאחר שהסרביות אמורות להתמודד עם ישראל על המקום השני בבית, שמוביל ישירות לאליפות אירופה בקיץ הבא, בעוד נבחרת לטביה צפויה לסיים בקלות במקום הראשון. הנבחרת הרביעית שמשלימה את בית המוקדמות היא נבחרת רומניה, הנחשבת לחלשה בבית. מי שתובילנה את הנבחרת גם הפעם הן הצמד לירון כהן ושי דורון, ששיחקו בעונה החולפת מחוץ לישראל.

"יש הרגשה של דריכות, ציפייה לנסות ולהעפיל פעם נוספת ויש חשש כי המשימה לא הולכת להיות פשוטה, בכלל לא", אמר לוואלה! ספורט המאמן אלי רבי ערב פתיחת המוקדמות. "משחק ראשון הוא תמיד משחק חשוב, למשחק הזה יש משמעות, כי אם מתבססים על הנייר, הקרב על המקום השני צריך להיות בינינו לבין סרביה. למשחק הזה יש משמעות, אבל כשמתחילים לשחק הכל יכול להיות. אם מתבססים על הערכות אז המשחק מחר קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully