וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשרי המאמין: פיפ"א תצליח לברר מה קורה בצפון קוריאה?

התאחדות הכדורגל שלחה מכתב, בו היא חוקרת האם ההאשמה לפיה שחקני הנבחרת והמאמן עונו עקב ההופעה במונדיאל נכונה

צפון קוריאה עדיין ממשיכה להעסיק את העולם. עולם הכדורגל. אם לא די בכך שהמדינה הטוטליטארית, בה שולט ביד רמה המנהיג קים-ז'ונג איל, סגורה ומסוגרת כמעט בפני כל אדם ומאיימת במלחמה על שכנתה מדרום, הרי שגם בתחום הכדורגל היא נמצאת כרגע בראש סדר העדיפויות של פיפ"א.

התאחדות הכדורגל העולמית שיגרה מכתב בו היא מבקשת לחקור ולדעת האם ההאשמות שהועלו לגבי אנשי ממשל שנזפו במאמן ובשחקנים ועשו אף יותר מכך אחרי ההופעה הכושלת במונדיאל בדרום אפריקה אכן נכונה. כזכור, צפון קוריאה נוצחה בשלושת משחקיה, כשהייתה גם לנבחרת שסופגת את מספר השערים הרב ביותר בתולדות גביע העולם.

כזכור, לפני כחודש לערך טען רדיו אסיה המשוחררת שסגל הנבחרת הצפון קוריאנית, מלבד שני שחקני המשחקים מחוץ למדינה, וכן מאמן הנבחרת היו נתונים להאשמות וביקורות כבדות ביותר על ידי הממשל במדינה.

"שלחנו מכתב להתאחדות הכדורגל במדינה במטרה שיספרו לנו על בחירתו של הנשיא החדש בהתאחדות וכן לברר האם יש אמת בהאשמות שהועלו והושמעו על ידי כלי תקשורת מסוימים שהמאמן ושחקני הנבחרת הואשמו ונענשו", אמר נשיא פיפ"א ספ בלאטר. "זה צעד ראשון שאנחנו עושים בנוגע לכך, ונראה כיצד הם יגיבו על המכתב".

נשיא התאחדות הכדורגל של אסיה, מוחמד בין חמאם, אמר שהוא מקווה שההאשמות לא יתבררו כנכונות והוסיף: "היו דיווחים לפיהם שחקני הנבחרת עונו או משהו כזה, אבל אני לא יכול לאשר שהיה דבר כזה. לא ראיתי דבר בעיניי ולא שמעתי דבר באוזניי. אולי החקירה של פיפ"א תטהר את האווירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully