וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי, ברנע וקופלב עלו לחצאי הגמר

השחיינית סיימה במקום ה-19 בדירוג הכללי, אך הצליחה להתברג אל תוך ה-16. ברנע סיים ראשון במוקדמות 50 גב

השחיינית הישראלית עמית עברי ממשיכה להציג יכולת טובה מאוד באליפות אירופה בבריכות ארוכות המתקיימת בבודפשט, הונגריה. אחרי שעלתה למשחה הגמר ב-50 מטרים פרפר, שם סיימה שמינית ואחרונה, העפילה הבוקר (רביעי) עברי לחצי הגמר במשחה ל-200 מטרים מעורב. עברי הייתה רחוקה בשנייה משיאה הישראלי העתיק יחסית של ורד בורוכובסקי, אותו היא תנסה לשבור בחצי הגמר.

עברי הצעירה עצרה את השעון בזמן של 2:18.35 דקות וסיימה 19 בדירוג הכללי, אלא שהיא הצליחה להשתחל אל 16 הטובות לאור העובדה שכל מדינה רשאית להכניס שני שחיינים בלבד לחצי הגמר. שלוש שחייניות נשרו עקב המגבלה ועברי עלתה, עם הרבה מזל, לחצי הגמר. שחיינית ישראלית נוספת, אנסטסיה קורוטקובה שהייתה גם היא אמורה להתחרות במשחה, החליטה לא להשתתף. אוולין ורסזטו ההונגרייה סיימה ראשונה את המוקדמות בזמן של 2:11.94 דקות.

* הצלחה גדולה לגיא ברנע, שהעפיל לחצי הגמר במשחה ל-50 מטרים גב מהמקום הראשון במוקדמות לאחר שקבע בזמן טוב של 25.11 שניות. שיאו של ברנע עומד על 24.64 שניות במשחה שלא מוכר כאולימפי. גם השחיין הצעיר והמבטיח יהונתן קופלב עלה לחצי הגמר באותו משחה מהמקום ה-11 הכללי, כשסיים בזמן של 25.57 שניות. אלון מנדל, לעומת זאת, לא הצליח להשתחל כשסיים במקום ה-19 הכללי בדירוג עם זמן של 25.66 שניות. יצוין כי גם אם מנדל היה מסיים בזמן טוב יותר הוא לא עולה לחצי הגמר עקב מגבלת המדינות. איתי צ'מה גם לא עלה לחצי הגמר, לאחר שסיים את המשחה בזמן של 26.8 שניות.

* אכזבה גדולה לתום בארי. שחיין החזה הישראלי קיווה להגיע רחוק במקצוע החזק שלו, 200 מטרים חזה, אלא שהוא פסל וכמובן שלא עלה לחצי הגמר. ההונגרי דניאל גיורטה סיים ראשון במוקדמות בזמן של 2:10.70 דקות.

* השחיין גל נבו החליט לוותר על השתתפותו במוקדמות 200 מטרים פרפר. נבו, שהמקצוע החזק שלו הוא 400 מעורב, העפיל אמש מהמקום השלישי למשחה הגמר ב-200 מטרים מעורב, שייערך הערב (18:00 תחילת מקצי הגמר).

* במשחה ל-100 מטרים גב סיימה אנה וולצ'קוב במקום ה-35 הכללי ולא העפילה לחצי הגמר. וולצ'קוב סיימה בזמן של 1:04.77 דקות, בעוד הראשונה במוקדמות אליזבת' סימונס הבריטית נגעה בקצה הבריכה בזמן של 1:00.77 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully