וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מעוניינת במילאן ביסבאץ'

אנטואן קומבוארה רוצה לחזק את מרכז ההגנה עוד לפני המפגש עם מכבי ת"א, וסימן את קפטן ואלנסיין, אותו אימן לפני שנתיים

בפריס סן ז'רמן היו מאוד מרוצים מהניצחון על סנט אטיין במשחק פתיחת העונה של הליגה הצרפתית, ב"לה פריסיאן" כבר יצאו בתחילת השבוע בכתבות שמהללות את פ.ס.ז' החדשה, אבל המאמן אנטואן קומבוארה לא נח על זרי הדפנה ועדיין מחפש חיזוק לחוליית ההגנה, כשעל הכוונת נמצא הבלם הסרבי מילאן ביסבאץ', קפטן ואלנסיין. כזכור, בימים האחרונים הוזכר הבלם ממאדו סאקו כמועמד לארסנל, מה שעשוי לפעור בור גדול בהגנה הפריסאית.

פ.ס.ז' בחנה לאחרונה את הנחתתם של וויליאם גאלאס ומרקו באסה (לוקומוטיב מוסקבה), אבל העלויות של השניים היו גבוהות מדי וקומבוארה, כך נכתב הבוקר (רביעי) ב"לאקיפ", מאוד רוצה את ביסבאץ', ששיחק תחתיו בוואלנסיין. גם מועמדותו של הקרואטי בן ה-21, טומיסלב ברבריץ' מדינמו זאגרב, נבחנת, אבל קומבוארה מעדיף כאמור את ביסבאץ'. יחד עם זאת, הקבוצה מבירת צרפת יודעת שעליה לפנות מקום בתקציב והיא מחפשת קבוצות לז'רום רותן, מאתייה קזמאן ויונוס סנקארה, שלא נמצאים בתכניות המקצועיות.

בתוך כך, הקשר מתיו בודמר, שסובל ממתיחה והוחלף בחמצית המשחק נגד סנט אטיין, עבר אמש בדיקות והוא בספק למשחק הליגה בסוף השבוע נגד ליל. יחד עם זאת, כרגע נראה שהוא צפוי להיות כשיר למפגש עם מכבי תל אביב בעוד שמונה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully