וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה ברור, מוריניו שולט בריאל"

עסקת העברתו של ריקרדו קרבאליו לבאלנקוס מוכיחה, כך לפי מאמר בעיתון 'אס', שהמאמן הפורטוגלי כבר מנהיג את המועדון

זה זמן מה שז'וזה מוריניו רצה את הבלם ריקרדו קרבאליו. אמש (שלישי) הוא גם הצליח לשים את ידיו על האיש שהוא אוהב, כשצ'לסי וריאל מדריד סגרו את עסקת העברתו של הבלם הפורטוגלי בן ה-32 לבירה הספרדית. בכך הפך קרבלאיו לרכש החמישי של מוריניו, אחרי אנחל די מריה, סרחיו קנאלס, פדרו לאון וסמי חדירה.

בכיר במועדון הלבן היטיב לתאר את הקשר בין הבלם למאמן. "עקבנו אחריו זמן רב, עוד בימים ששניהם היו בצ'לסי, אבל אי אפשר היה להביא אותו בגלל הקשר שהיה לו עם מוריניו", אמר אותו גורם. "בסוף עונת 2007/8, אחרי שמוריניו עזב לאינטר, חשבנו שזה יתאפשר, אבל זה קרה רק שנתיים אחר כך".

הקריירות של השניים חופפות בחלק גדול מהן. הצמד עבד ביחד בפורטו, כשהשיא היה עם הזכייה בליגת האלופות ב-2004. אחר כך מוריניו לקח אותו עימו לצ'לסי, שם זכו השניים בשתי אליפויות אנגליה רצופות. כעת הם נפגשים בשלישית.

במאמר מערכת שנכתב ב'אס' תיאר רונסרו תומאס את כוחו הגדול של מוריניו. "זה ברור שהוא שולט בריאל", כתב על יכולתו והצלחתו של המאמן הפורטוגלי לשכנע את בכירי המועדון להביא את הבלם בן ה-32. רונסרו עצמו הצדיק את המהלך, כשטען שאם פול סקולס בן ה-36 הוליך את מנצ'סטר יונייטד לאחרונה לזכייה במגן הצדקה, וראול בן ה-33 את שאלקה, אין סיבה שקרבאליו בן ה-32 לא יעזור לריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully