וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דניאל חתם במכבי אשדוד

11.8.2010 / 9:43

פורוורד הפועל חולון בעונה שעברה ממשיך לנדוד וחתם בעולה החדשה לליגת העל. ברקוביץ': "זאת תהיה שנת הפריצה שלו"

מכבי אשדוד הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הפורוורד הישראלי שון דניאל, שסיים את העונה שעברה במדי הפועל חולון, לעונה הבאה. דניאל חתם לעונה אחת באשדוד עם אופציה של הקבוצה להשאירו גם לעונה לאחר מכן. בקבוצה ממשיכים לעמול על סגירת הסגל, כשעד כה מלבד דניאל חתומים הגארדים הישראלים מאיר טפירו ויוני דרעי והזר שחתם אמש ראמל בראדלי. מי שעוד צפוי להצטרף לאשדוד בימים הקרובים הוא נמרוד טישמן, כוכב נבחרת העתודה.

"אנחנו מאמינים שזו תהיה עונת הפריצה של שון דניאל, שבה הוא יתפוס את מקומו הטבעי כאחד הישראלים הבכירים בליגה", אמר בתגובה להחתמה מאמן הקבוצה עופר ברקוביץ', "שון משתלב היטב בקונספט המקצועי והאנושי של הקבוצה. אני מאמין שהוא יתרום לקבוצה הן בפן ההתקפי והן בפן ההגנתי ואני שמח מאוד על הגעתו".

דניאל (21,1.97) בנו של שחקן העבר מוטי דניאל ונכדו של מוסא דניאל, גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ובגיל נוער החליט לעבור לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, עמה זכה בשתי אליפויות, ובמקביל זכה באליפויות בתי הספר עם הגימנסיה הריאלית ראשון לציון. דניאל שקל לצאת לשחק במכללות בארצות הברית, אך לבסוף נשאר בארץ וחתם במדי הפועל יקנעם/מגידו מהלאומית והיה מהשחקנים המובילים בקבוצה. בעונת 2008/9 שיחק לראשונה בליגת העל במדי עירוני רמת גן, ובמדיה אף פתח את העונה שעברה, אך במהלך העונה הצטרף להפועל חולון בה רשם ב-12 משחקים 2.6 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully