וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקפול החתימה חמישה שחקנים חדשים

כנראה שהאיום של המנג'ר איאן הולוואי, שהביא את דקל קינן לאנגליה, להתפטר עזר, והעולה החדשה התחזקה במספר עמדות

למרות הצרות הכלכליות המאיימות על העולה החדשה לפרממיירליג, בלקפול, אישרה הקבוצה שהיא החתימה חמישה שחקנים חדשים, שיהיו בין היתר חבריו החדשים של דקל קינן במועדון.

חמשת השחקנים החדשים שהצטרפו אליה הם: המגן בן ה-21 קרייג קת'חארט ממנצ'סטר יונייטד שחתם לשלוש שנים, לודביק סילבסטרה, 26, שגדל בברצלונה והגיע לקבוצה האנגלית ממלאדה בולסלאב, הקשר הצרפתי בן ה-22 אליוט גרנדין, שעזב את צסק"א מוסקבה, הקשר הצרפתי מלאורי מרטין, 22 מבורדו, שגם משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של צרפת וכן מרלון הרווד, החלוץ בן ה-30 ששיחק בעבר בווסטהאם ואסטון וילה וחתם לשנתיים.

מנג'ר בלקפול איאן הולוואיי אישר את הגעתם של ארבעת השחקנים החדשים, ואמר: "כמה שחקנים שסימנתי כמטרות של הקבוצה ושנתתי ליו"ר המועדון רצו יותר מדי כסף ולא התאפשר לנו להביא אותם, תודה לאל שסימנתי הרבה מטרות".

לא הכל דבש בבלקפול

עם זאת, עוד בטרם החלה העונה בפרמיירליג ובלקפול הקטנה, שרק העונה עלתה לליגה האנגלית הבכירה, מגלה כמה קשים החיים בלב הבמה. הולוואי, שהביא את דקל קינן לפרמיירליג, עשוי להתפטר בעקבות מחלוקת קשה עם יו"ר הקבוצה קרל אויסטון.

הקבוצה נמצאת בקשיים כלכליים, אך גם זה לא מונע מהמאמן לזעום על מדיניות הרכש הזהירה שהקבוצה מנהיגה בפגרה. רק אתמול, לדוגמה, שולמו לשחקנים הבונוסים על ההעפלה הדרמטית לפרמיירליג דרך הפלייאוף של הצ'מפיונשיפ.

במצב הנוכחי הולוואי מתקשה למשוך ל"בלומפילד רואד" שחקנים אטרקטיביים, כשמספר שמות - כמו החלוצים רוב האלס, ג'ון סטד ומרלון הייווד - סירבו כבר להצעות מבלקפול. במקרה של הייווד, החלוץ הוותיק כבר הסכים לחתום לשנה, אך היו"ר ביטל את העסקה והותיר את המאמן רותח.

זה רק הוסיף לכעס שלו, אחרי שהקבוצה פספסה את די-ג'יי קמפבל, שכבש 11 שערים כשהושאל לקבוצה אשתקד. "מי שרציתי יותר מכולם היה די-ג'יי, אני ממש מצטער על זה שאין לי שליטה על העניינים", אמר המאמן.

היו"ר אויסטון, מנגד, מנסה להרגיע את הרוחות: "חייבים להישאר רגועים, כולנו יכולים להסתדר. אני שמח שהשחקנים קיבלו את הכסף. אולי היו מישהו מהם חשב שאחרי שהעפלנו לפרמיירליג הם יקבלו שקים של כסף. אני מקווה שהם יביאו לנו עוד 5 מיליון ליש"ט וישאירו אותנו בליגה הראשונה".

עדכון ראשון 9:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully