וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: פדרר חזר למגרשים עם ניצחון

השוויצרי שב למגרש אחרי חודש וחצי וגבר על צ'לה הארגנטינאי 6:7, 3:6: "נורמלי להיראות חלוד". שראפובה גברה על קוזנצובה

רוג'ר פדרר פתח הלילה (רביעי) ברגל ימין את חזרתו למגרשים, כשגבר 6:7, 3:6 על חואן איגנסיו צ'לה והעפיל לסיבוב השלישי בטורניר טורונטו (סך פרסים 2.4 מיליון דולר). פדרר, שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני (כמו כל השמיניה הראשונה) שידר עסקים כרגיל ונראה שליו ונינוח כשילה למגרש בקנדה לקול תשואות הקהל.

אבל האמת היא שהשוויצרי, שירד למקום השלישי בעולם לראשונה מאז נובמבר 2003, הגיע לחוץ מעט. למרות זאת, הוא הצליח להציג יכולת לא רעה מול הארגנטינאי, עלה ל-2:4, ולמרות שנשבר בחזרה, ניצח בשובר השוויון. המערכה השנייה כבר הלכה קל יותר, והמשחק הסתיים תוך 81 דקות. "זה תמיד נחמד לחזור אחרי שישה שבועות ולהשיג ניצחון", אמר פדרר, שחגג ביום ראשון את יום הולדתו ה-29, "זה נורמלי להיראות קצת חלוד אחרי חודש וחצי, חייבים להמשיך לשחק ולהיכנס לקצב. עשיתי כמה דברים יפים על המגרש, וחבל שאיבדתי את היתרון של 2:5 במערכה הראשונה, כי ברגעים האלה הכל הלך לי".

רובין סודרלינג, שיוכל להחליף את אנדי מארי במקום הרביעי בעולם אם הבריטי לא יצליח להגן על התואר שלו בטורניר מהשנה שעברה, התקשה מעט בטרם גבר על הלטבי ארנסט גולביס 4:6, 6:4, 4:6. הפינאליסט מווימבלדון, תומאס ברדיך, גבר על האוקראיני סרגיי סטחובסקי 2:6, 4:6.

עוד בטורונטו: אנדי רודיק (מחלה) ופרננדו גונזאלס (פציעה) פרשו מהטורניר.

* במשחק המסקרן של הסיבוב הראשון בטורניר סינסינטי (סך פרסים 2 מיליון דולר) גברה מריה שראפובה 4:6, 6:1, 2:6 על סבטלנה קוזנצובה. המדורגת ראשונה בטורניר ילנה יאנקוביץ' כבר בסיבוב השלישי אחרי שגברה 4:6, 6:3, 1:6 על ורה דושבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully