וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנזס: "ההופעה שיקפה את הסגנון והפילוסופיה שלנו"

בברזיל היו מרוצים מהתצוגה של הנבחרת ב-0:2 על ארה"ב. ניימאר שכבש בבכורה: "המאמן אמר לנו לשחק כמו בקבוצות"

נבחרת ברזיל הציגה הלילה (רביעי) את הנבחרת החדשה שלה, שאמורה לסחוב על גבה ציפיות של אומה ענקית ומטורפת שמצפה בקוצר רוח לאירוח הגביע העולמי ב-2014. אחרי הכישלון בדרום אפריקה, הסלסאו שיחקו הלילה משחק ידידות מול ארה"ב ורשמו 0:2 מרשים ומהנה, בהופעת הבכורה של מאנו מנזס על הקווים.

ניימאר, למשל, שמשום מה הושאר מחוץ לסגל של דונגה למונדיאל, הציג יכולת מרשימה, כולל כיבוש השער הראשון. בדקה ה-28 הוא ניצל פריצה מהאגף של המגן אנדרה סנטוס, וכך ניימאר בן ה-18 נגח פנימה בנגיחה מצוינת את הראשון שלו אחרי ההגבה המדויקת מהאגף. כמובן שאחרי השער ניימאר חגג עם רוביניו בריקוד סמבה סוער, שאולי מרמז על רוחות חדשות, משוחררות יותר, בנבחרת הברזילאית.

שחקן נוסף שלא היה במונדיאל,פאטו ממילאן, כבש את השני ממש לפני המחצית, כשמסירה של הקשר ראמירס השאירה אותו מול טים הווארד. פאטו חלף על פני השוער בקלות וקבע מול השער הריק 0:2.

גם במחצית השנייה ברזיל הגיעה ללא מעט מצבים, אך השוער המחליף של האמריקאים, בראד גוזאן, רשם הצלות גדולות שהשאירו את התוצאה על כנה. עוד קשר שערך בכורה מוצלחת, פאולו הנריקה גאנסו, שלח טיל מ-25 מטר שנעצר רק בקורה.

השחקנים היחידים בהרכב שהגיעו מהמונדיאל היו דני אלבס, ראמירס, טיאגו סילבה ורוביניו. אומנם מדובר רק במשחק ידידות, ואין להסיק ממנו יותר מדי, אך הפעם החלק הקדמי (שכלל את רוביניו, גאנסו, פאטו וניימאר) סיפק יותר הנאה וכישרון, כפי שהבטיח מנזס.

המשחק נערך בניו ג'רזי לעיני 77 אלף צופים. ברזיל פתחה בהרכב עם ויקטור, דני אלבס, דייויד לואיז, טיאגו סילבה, אנדרה סנטוס, לוקאס, ראמירס, פאולו הנריקה, ניימאר, פאטו, רוביניו.

"נהנינו מהמשחק, שמחתי לחזור", אמר פאטו אחרי המשחק, "כיף לשחק עם שחקנים גדולים כאלו, אבל אנחנו יודעים שיש עלינו אחריות גדולה להמשיך לעבוד קשה". ניימאר בן ה-18 הוסיף: "הרגשנו הרבה ביטחון. המאמן אמר לנו לשחק כמו שאנחנו משחקים בקבוצות שלנו והצגנו כדורגל שמח".

המאמן מנזס התייחס אף הוא לסגנון של נבחרתו: "עשינו צעד אחד קדימה בכל הקשור לרעיונות ולחזון שלנו. הצורה בה שיחקנו גרמה לכך שלא יהיה סיכון של חוסר כימיה בין השחקנים. ההופעה שיקפה של הסגנון והפילוסופיה שלנו. אפשר היה לראות את ההשפעה שיש לכישרון של השחקנים. התפקיד של המאמן הוא לאפשר לשחקנים לבטא את הכישרון שלהם. זו תהיה הפילוסופיה שלנו מעתה ואילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully