וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרנקל סיימה עם ארד בגטבורג

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה עברה רף של 1.88 מטר, אבל הייתה מאוכזבת: "בפעם הבאה אני אשיג תוצאה טובה יותר"

הישג מצוין לקופצת לגובה הישראלית, דניאל פרנקל, בפתיחת הסבב האירופי בגראן פרי גטבורג, שבדיה רגע אחרי הופעתה המרשימה באליפות אירופה, כשגרפה את מדליית הארד. שיאנית ישראל נכנסה לתחרות בגובה של 1.78 מטר, רף שאותו היא עברה בניסיון הראשון. בגובה הבא, 1.82 מטר, כמעט ונרשמה תקלה לפרנקל שפסלה כבר שני ניסיונות, אבל צלחה בשלישי.

בשני הגבהים הבאים, 1.85 מטר ו-1.88 מטר פרנקל עברה בניסיון השני. את פרנקל הקדימה אבה יונגמארק המקומית, בעלת שיא אישי זהה לזה של הישראלית, שעברה אף היא 1.88 מטר עם פחות פסילות מפרנקל. בתחרות ניצחה, כצפוי, סגנית אלופת אירופה הטרייה, אמה גרין שזכתה לעידוד הקהל.

גרין נכנסה לתחרות כשהרף היה על 1.85 מטר ועברה בניסיון הראשון. על 1.88 מטר היא ויתרה, ועברה שוב בניסיונות הראשונים 1.91 מטר ו-1.95 מטר, שהספיקו לה לניצחון, אחריו פסלה בגובה של 2.00 מטר. במקום הרביעי, עם תוצאה של 1.85 מטר, סיימו במשותף איירין פאלסיט הליטאית, בעלת שיא אישי של 1.92 מטר ולאורן ספנסר מסנטה לוצ'יה, ששיאה האישי עומד על 1.98 מטר. סטין קופאס הנורבגית סיימה שישית עם 1.82 מטר, 11 ס"מ מתחת לשיאה האישי, אותו קבעה השנה.

מייד לאחר התחרות אמרה פרנקל: "הייתי מאוד קרובה לעבור 1.91 מטר. אני לומדת בכל תחרות את המשמעויות של תחרות בחו"ל, ובפעם הבאה אשיג תוצאה טובה יותר. התוצאה אומנם מכובדת, אבל מבחינתי אני מרוצה רק כשאני קובעת שיא אישי". חשוב לזכור שתוצאה שהייתה נחשבת עד לפני חודש וחצי כשיאה האישי של פרנקל, הופכת להיות תוצאה שגרתית ומעט מאכזבת עבורה, עובדה שמעידה על יציבות מבחינתה בגבהים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully