וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-2 בדצמבר: לברון ג'יימס חוזר לקליבלנד

לוח משחקי ה-NBA: המלך ישוב הביתה רק בדצמבר, הקינגס יפתחו נגד מינסוטה, ומתי המשחק הראשון של אמארה בשבת?

לאחר שפרסמה חלק אטרקטיבי במיוחד מלוח המשחקים לקראת עונת 2010/11 בשבוע שעבר, הכריזה הערב (שלישי) ליגת ה-NBA על לוח המשחקים המלא, הרשמי והסופי. שחזור הגמר בין לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון סלטיקס ייערך לראשונה רק ב-30 בינואר בסטייפלס סנטר, כאשר בוסטון תנסה לנקום באלופה בביתה שבוע וחצי מאוחר יותר, ב-10 בפברואר.

העונה תיפתח ב-26 באוקטובר, כאשר בוסטון תארח את מיאמי, ולאחר מכן תצא פיניקס לפורטלנד ויוסטון תפגוש באלופה מלוס אנג'לס. סקרמנטו ועמרי כספי ימתינו ליום רביעי, ה-27 באוקטובר, ויפתחו את 2010/11 אצל מינסוטה, כאשר הישראלי הראשון ב-NBA יפגוש לראשונה את קבוצת החלומות של מיאמי ב-11 בדצמבר. ואם כבר מיאמי, ערב דרמטי במיוחד צפוי בשני בדצמבר בקליבלנד, כאשר הקאבלירס יארחו את מיאמי, בחזרתו הרשמית הראשונה של קינגס ג'יימס לאולם אותו נטש.

ההיט יפתחו את העונה עם שני משחקי חוץ רצופים, כאשר משחק הבית הראשון שלהם יהיה ב-29 באוקטובר, מול אורלנדו. את בוסטון תפגוש מיאמי ב-11 בנובמבר, בעוד את הלייקרס היא תפגוש בחג המולד.

דבר נוסף שיהיה מעניין לבדוק: ביום שישי, ה-29 באוקטובר, יתארחו הניקס בבוסטון למשחק מסקרן מול הפינאליסטית. האם חובש הכיפה אמארה סטודומאייר, שהבטיח בראיון שמעתה לא ישחק בשבת, אכן ישמור על קדושת יום המנוחה? נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully