וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו: שמישהו ינסה לעצור את נלבנדיאן

יומיים אחרי שזכה בטורניר וושינגטון, ניצח הארגנטינאי 5:7, 6:3, 3:6 את דויד פרר. תומאס ברדיך טייל ל-2:6, 4:6 על סטחובסקי

הסיבוב השני של טורניר טורונטו מסבב ה-1,000 של ה-ATP (סך פרסים: 2.4 מיליון דולר) נפתח היום (שלישי). המדורג הבכיר ביותר ששיחק הוא פינליסט ווימבלדון מלפני חודש וחצי, תומאס ברדיך הצ'כי (7 בעולם), שאמנם הודח כבר ברבע הגמר בוושינגטון, אבל נראה לא רע בכלל מול סרגיי סטחובסקי (48) וניצח אותו 2:6, 4:6 בדרך לסיבוב השלישי.

ברדיך יפגוש בשלב הבא את המנצח בין מיכאיל יוז'ני, שניצח כבר אתמול את ג'יל סימון הצרפתי, לאלכסנדר דולגופולוב, שגבר 6:1, 2:6, 6:7 על פיליפ פצשנר הגרמני. לעומת ברדיך, בן ארצו ראדק סטפאנק, שחזר לאחרונה מתקופה של פציעה וחתונה, הודח כבר בסיבוב הראשון. סטאפנק הפסיד לפאביו פוניני האיטלקי 6:2, 6:2. פוניני, המדורג 94 בעולם, יפגוש בסיבוב השני את ניקולאי דוינדקו הרוסי, שקיבל כרטיס חופשי לסיבוב הזה.

דויד נלבנדיאן, שרק לפני יומיים רשם עוד קאמבק בקריירה שלו וזכה בטורניר וושינגטון, המשיך במומנטום הנפלא וניצח 5:7, 6:3, 3:6 את דויד פרר הספרדי בסיבוב הראשון ויפגוש את טומי רוברדו בשלב הבא. מרכוס בגדאטיס, שהפסיד לנלבנדיאן באותו גמר, דווקא הפסיד היום. הקפריסאי הפסיד 7:5, 2:6, 7:6 לג'רמי צ'ארדי הצרפתי, שיפגוש בשלב הבא את המנצח בין פרננדו ורדאסקו לאדוארדו שוונק.

ויקטור טרויצקי הסרבי עלה לסיבוב השני אחרי שניצח 4:6, 6:7 את מארין סיליץ' הקרואטי ויפגוש בשלב הבא את פיליפ קולשרייבר, שנהנה מפרישה של ינאקו טיפסארביץ' במצב של 2:2. קסבייר מאליס הבלגי ניצח 6:7, 2:6 את מיכאל ברר הגרמני ויפגוש בסיבוב השני את המדורג הרביעי בעולם אנדי מארי הסקוטי. ין סון לו הטייוואני ניצח 4:6, 4:6 את פייר לודוביק דאלוקס הקנדי, וישחק מול המדורג 11 בעולם אנדי רודיק.

אין הרבה הפתעות בנשים

בנשים נמשך היום טורניר סינסינטי, כשמריון בארטולי עלתה כבר לסיבוב השלישי עם 6:7, 1:6 מרשים על אלונה בונדרנקו האוקראינית. במשחקי הסיבוב הראשון ניצחה אלנה וסנינה הרוסיה את מלני אודין המקומית 2:6, 3:6 אחרי שעה ותפגוש בסיבוב השני את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה. טניסאית אמריקנית שדווקא כן ניצחה היום היא כריסטינה מקהייל, שהובילה 6:7, 3:5 על נדיה פטרובה, שבאופן לא כל כך ספורטיבי החליטה לפרוש בשלב הזה.

פלאביה פנטה האיטלקיה ניצחה 4:6, 2:6 את ז'י צ'נג הסינית ותשחק בשלב הבא מול מוניקה ניקולסקו הרומניה. מריה קירילנקו הרוסיה הביסה 1:6, 3:6 את קטרינה בונדרנקו האוקראינית ותפגוש את בת ארצה ורה זבונרבה בשלב הבא. ג'יזלה דולקו הארגנטינאית ניצחה 4:6, 3:6 את לוסי ספארובה ותשחק בשלב הבא מול יאנינה וויקמאייר, שניצחה בקלות 2:6, 2:6 את גרטה ארן ההונגריה.

אנדראה פטקוביץ' הגרמניה המוכשרת המשיכה את המומנטום שצברה בטורניר איסטנבול בו נעצרה רק בחצי הגמר. פטקוביץ' ניצחה 6:7, 1:6 את קוקו ואנדווחה האמריקנית ומחכה בסיבוב השני למנצחת בקרב הגדול בין מריה שראפובה לסבטלנה קוזנצובה. אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה ניצחה 3:6, 4:6 את דניאלה האנטוחובה ותשחק מול ילנה דמנטייבה בסיבוב הבא. סיביל באמר האוסטרית ניצחה 6:7, 2:6 את סוראנה קירסטאה הרומניה ותפגוש בשלב הבא את קרוליין ווזניאקי, המדורגת מספר שלוש בעולם.

עדכון ראשון: 19:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully