וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח חמישי בווימות', שחר צוברי עשירי

סגן אלוף העולם סיים שני שיוטים מצוינים במקום השלישי, המדליסט האולימפי איכזב ומדורג עשירי. קליגר וסלע במקום השביעי

תחרות השייט מסבב הגביע העולמי, שנערכת בווימות' שבאנגליה באתר שבו יתקיימו המשחקים האולימפיים ב-2012, נמשכה גם היום (שלישי), אך מזג האוויר שיבש מעט את התוכניות של המארגנים, שנאלצו להתמודד עם הרוח החזקה ולעכב את יציאת השייטים לדרך.

נמרוד משיח והמדליסט האולימפי שחר צוברי, שמתחרים בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, הגיעו ליום הזה צמודים זה לזה בטבלה אחרי שמשיח דורג שביעי וצוברי שמיני. השניים, שמתחרים בשתי קבוצות נפרדות, נאלצו להתמודד עם העיכובים ובסופו של דבר משיח סיים יום מצוין פעמיים במקום השלישי, מה שהציב אותו במקום החמישי הכללי בפער של חמש נקודות מדוריאן ואן ריחסלברג ההולנדי, ניק דמפסי הבריטי ורודריגז הפורטוגלי. צוברי, לעומתו, סיים יום חלש בווימות', כשהגיע למקום העשירי בשיוט השלישי ולמקום השמיני ברביעי, מה שהציב אותו במקום העשירי הכללי המאכזב. למדליסט האולימפי יש כעת 27 נקודות שליליות.

אצל הנשים שיפרה היום מעיין דוידוביץ' את מקומה בתחרות ואחרי שאת השיוט הראשון היא סיימה במקום ה-27 החלש, היא הגיעה למקום ה-15, התשיעי וה-11 בשלושת השיוטים הבאים, שמציבים אותה במקום ה-14 עם עמדה לא רעה להגיע בסופו של דבר לשיוט המדליות.

מי שהצליחו לשפר משמעותית את הדירוג החלש ביום הראשון של התחרות הם שייטי ה-470, גידי קליגר וערן סלע. אתמול השניים דורגו במקום ה-20, אבל בזכות מקומות שלישי ורביעי בשני השיוטים שנערכו היום, הם ניצבים כעת במקום השביעי המצוין. לגיל כהן ודנה ממרייב הלך הרבה פחות טוב והן מדורגות אחרי ארבעה שיוטים במקום ה-21 (26 ו-36).

עדכון ראשון: 19:39
עדכון אחרון: 20:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully