וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "השחקנים הצעירים הוכיחו שיש על מי לסמוך"

גיא לוזון פתח את עידן הנבחרת הצעירה ברגל ימין, עם 1:2 על קפריסין: "יש מה לשפר, אבל היו גם הרבה דברים טובים"

הרבה רעש היה סביב הנבחרת הצעירה של ישראל בזמן האחרון, בעיקר סביב סוגיית המאמן. בסוף מונה, כצפוי, גיא לוזון לתפקיד, לאחר שנבחר ברוב של 24 קולות מתוך 29 מצביעים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. היום (שלישי) הראה המאמן שבצד המקצועי, בינתיים לפחות, אי אפשר לבוא אליו בטענות. הנבחרת הצעירה ניצחה 1:2 את קפריסין במשחק אימון שנערך בלרנקה.

מאור בוזגלו, שקיבל מלוזון את סרט הקפטן לפני המשחק, הוכיח כי הוא ראוי לו וענה עם צמד. הראשון הגיע בפנדל, לאחר שמרעי הוכשל ברחבה בדקה התשיעית והשני הגיע בדקה ה-75. היתרון החזיק מעמד רק שתי דקות ובדקה ה-77 צימק פניוטו במספרת מרהיבה, שלא השאירה סיכוי ללבקוביץ'. בדקה ה-89 הגיעה טעות גדולה של קפטן מכבי נתניה אוראל דגני, שביצע עבירה סמוך לרחבה, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. רמי גרשון, שנפצע בתיקול עם שחקן יריב, סובל משבר באחת מצלעותיו.

לשחקניו של לוזון זו הייתה הכנה אחרונה לקראת שני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2011, מול שבדיה בגטבורג (3.9) ומונטנגרו בראשון לציון (7.9). כזכור, הנבחרת מדורגת כעת במקום השלישי של בית ו' עם 10 נקודות אחרי שישה מחזורים, לעומת 13 של מונטנגרו ו-16 של שבדיה הראשונה.

קצת קשה להסיק מהמשחק הזה האם הנבחרת כבר מוכנה לאתגר הבא, מה עוד שלא הכל תלוי בה, אבל הרבה עידוד ודאי אפשר לשאוב. ניצחון חוץ תמיד מוסיף לביטחון, ודאי כשמדובר במפגש מול נבחרת קפריסין, מדינה בה כידוע הכדורגל נמצא בהתקדמות גדולה בשנים האחרונות.

"אנחנו שמחים מאוד על הניצחון", סיכם גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה. "תמיד אמרתי שניצחון זה הדבר הכי חשוב ולא משנה מהי המסגרת בה הוא מושג, בוודאי כשמדובר במשחק שבו אנו מייצגים את המדינה. השחקנים עשו את המקסימום לאחר שלמדנו חומר רב באימונים האחרונים, והם יישמו את חלקו. יש מה לשפר, אבל היו הרבה דברים טובים מאוד. היה נהדר לראות ששבעה עד שמונה שחקנים מהשנתון הצעיר יותר שיחקו והוכיחו שיש על מי לסמוך בעתיד".

מהלך המשחק

דקה 9: גול! מרעי הוכשל בתוך הרחבה אחרי ערבוביה בהגנה הקפריסאית. הקפטן בוזגלו לקח את האחריות ואת הפנדל ודייק. 0:1 לישראל.

דקה 17: הזדמנות טובה לנבחרת הביתית, אך הקורה הצילה את לבקוביץ'.

25: כמעט השני של בוזגלו. קשר מכבי תל אביב בעט כדור שחלף סמוך לקורה הקפריסאית.

דקה 75: גול! בעיטה שנהדפה מההגנה הקפריסאית הגיעה לבוזגלו, שבעט חזק לפינה. 0:2 לישראל.

דקה 77: גול! קפריסין עדיין במשחק. מספרת מרשימה של פניוטו הכניעה את לבקוביץ'. 1:2 לישראל.

דקה 89: דגני, שנכנס 10 דקות לפני כן, ביצע עבירה סמוך לרחבה וספג כרטיס צהוב שני ואדום.

הרכב ישראל: רובי לבקוביץ', דור מלול (אלרואי כהן 65), רמי גרשון (ריף פרץ 76), דין מורי, רחמים צ'קול (אופיר דוידזאדה 72), חסן אבו זייד (רן אבוקרט 56), ניר ביטון, לירוי צעירי (אוראל דגני 65), מאור בוזגלו (נס זמיר 83), מוחמד גדיר (טל בן חיים 55), ויקטור מרעי (דודו ביטון 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully