וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "בשלב הזה אכפת לי רק מנצחונות"

הסנטר בן ה-38 הסביר מדוע העדיף את בוסטון: "היו לי הרבה אופציות, רציתי להגיע לקבוצה שרגילה לנצח. הרעב עדיין קיים בי"

חמישה ימים אחרי שחתם בשורות סגנית האלופה, הוצג הערב (שלישי) שאקיל אוניל בבוסטון במסיבת עיתונאים שמחה במיוחד. הסנטר בן ה-38, לו תהיה זו התחנה השישית בקריירה, הופיע מחויט, מעונב, ופיזר חיוכים לכל עבר. "הרעב עדיין קיים בי, אני עדיין רוצה לשחק, אני עדיין רוצה לנצח", אמר הקקטוס הגדול. "באופן אישי קיימתי את כל המטרות שהצבתי לעצמי. עכשיו, בשלב המאוחר של הקריירה, אכפת לי רק מנצחונות".

הסנטר שזכה בארבע אליפויות NBA אמר לעיתונאים כי הוא מקווה לסיים את הקריירה שלו עם טבעת או שתיים חדשות. כזכור, שאק חתם בשורות הסלטיקס לשנתיים, כך שהוא צפוי לסיים את הקריירה במסצ'וסטס. "היו לי הרבה אופציות בקיץ, אבל רציתי להיות בקבוצה שרגילה לנצח, בקבוצה שרחוקה רק חתיכה או שתיים מהמטרה. אני חושב שזו התאמה טובה".

לגבי ההתאמה עצמה, לאחר חתימתו נשמעו מספר קולות שתהו האם שאקיל מסוגל בכלל להסתגל למעמדו החדש, כשחקן משלים שעשוי לעלות מהספסל ברגע שקנדריק פרקינס יחלים מפציעתו. אם הנקודה תלויה במאמן הסלטיקס, דוק ריברס, שישב לצד הסנטר החדש שלו, לאוהדי סגנית האלופה אין מה לחשוש. "אתה צריך גודל כדי לנצח", אמר ריברס, "ואני חושב שמילאנו את החלל הזה היום בצורה די טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully