וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קולאוטי יחמיץ את הדרבי בשבת

חלוץ מכבי תל אביב שוחרר מאימוני הנבחרת בעקבות קרע קטן בשריר הארבע ראשי ברגלו, הצהובים עוקבים בדאגה אחר מצבו

חלוצה של מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי, סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ברגלו והוא צפוי להחמיץ את הדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת הקרובה. החלוץ שוחרר היום (שלישי) ממחנה האימון של הנבחרת ובקרית שלום מקווים שהוא לא ייאלץ להחמיץ גם את המשחק הראשון נגד פריס סן ז'רמן במוקדמות הליגה האירופית.

קולאוטי נבדק על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, והתבשר כי הוא סובל מקרע בשריר. משמעות הדבר מבחינת הנבחרת היא שקולאוטי ייעדר מאימון הסיכום של המחנה מחר. קולאוטי נצטווה לנוח מספר ימים ורק בתחילת השבוע הבא תתברר מידת כשירותו. פציעתו של קולאוטי רק הוסיפה כאב ראש נוסף למנג'ר אבי נמני ולמאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה שכן ההכנות לקראת הדרבי בשבת נעשות ממילא בסגל חסר מאוד בשל היעדרותם של שחקני הנבחרות השונות שצפויים לעמוד לרשות הצוות המקצועי רק באימון המסכם של יום שישי.

ריף פרץ, ציון צמח, דור מלול ומאור בוזגלו נמצאים בסגל הנבחרת הצעירה שנמצאת בקפריסין. יואב זיו, אבי סטרול וברק יצחקי שוהים במחנה האימון של הבוגרת והאריס מדוניאנין טס לבוסניה וייטול חלק במדי נבחרת ארצו במשחקה נגד קטאר. מי שעוד נמצא בספק לדרבי הוא אלברט באנינג, שטרם שב לאימונים מלאים בשל פציעה בשרירי המפשעה.

בלי קשר, הודיעה היום הנהלת המועדון על כך שהקבוצה חכרה טיסת שכר מיוחדת לפריס בשיתוף נותנת החסות 'קל נופש', לקראת המפגש נגד פ.ס.ז' עבור אנשי הקבוצה, האוהדים והעיתונאים שילוו את הצהובים לצרפת. הטיסה תצא ביום שלישי (17 באוגוסט) ותשוב ארצה ביום שישי אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully