וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור מצטרף לקרית טבעון

השחקן, שגדל בנוער של מכבי חיפה, ישחק בקבוצה מהליגה הלאומית ויהיה תחת מעקב הירוקים. רחימי: "נכשירו לליגת העל"

הפועל קרית טבעון מתחזקת לעונה הקרובה, והיום (שלישי) היא החתימה את כוכב נבחרת הנוער ויוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, בר טימור (18, 1.88 מטר). ההחתמה שלו היא תולדה של שיתוף הפעולה בין חיפה לטבעון. טימור האמור בימים אלה להתגייס לצה"ל הוא בוגר מחלקת הנוער של חיפה, אותה עזב לאחר שכיכב בקבוצת הנערים והנוער שלה, אך העדיף לוותר על עונת הנוער האחרונה ובעודו בגיל נוער עזב לקבוצת הבוגרים של הפועל חיפה בליגה הלאומית.

במדי הפועל חיפה שותף טימור כבר בעונת הבכורה שלו כשחקן בוגר ב-22 משחקים למשך 16.7 דקות בממוצע בהם קלע 7 נקודות בממוצע, וחילק 2.2 אסיסטים. טימור כאמור בלט גם בנבחרת הנוער וקלע במסגרת הזו ב-26.4 דקות בממוצע 12.8 נקודות וחילק 5.8 אסיסטים למשחק.

ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה, שעמד מאחורי ההחתמה, אמר: "בר היה השחקן הראשון אליו פנינו הקיץ, וזה אומר המון. המטרה המשותפת לצדדים היא להכשירו לככב בעתיד במכבי חיפה ככישרון חיפאי גדול שגדל במועדון. אני שמח שבר הבין זאת והעדיף את החממה של טבעון על פני מספר הצעות רבות שהונחו לפניו כולל שתי הצעות מליגת העל".

גם אלעד חסין, מאמן מכבי חיפה, מקווה שהצטרפותו של טימור לטבעון תסייע לחיפה בעתיד, ואמר: "אנו שמחים על שובו של בר חזרה למשפחת מכבי חיפה במטרה שנוכל לקדמו ברמה האישית עד להובלת הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה בעתיד".

עופר רחימי, מאמן טבעון: "כקבוצת בת של מכבי חיפה אנו שמחים מאוד להכשיר את בר לליגת העל. אני חושב שמדובר בכישרון גדול שעם תנאים נכונים יהפוך לשחקן דומיננטי בליגת העל". במסגרת שיתוף הפעולה בין חיפה וטבעון, ישותף טימור בחלק מאימוניה של מכבי חיפה ויהיה במעקב מתמיד של הצוות המקצועי בראשותו של אלעד חסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully