וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: טלקיסקי וטופוזאקוב נחתו בישראל

10.8.2010 / 13:20

השניים, שהגיעו יחד עם הנבחן ביבישקוב, יעברו בדיקות רפואיות ויחתמו רשמית במועדון. בוקסנבוים חתם לשנתיים נוספות

צמד הבולגרים הקשר דמיטאר טלקיסקי והבלם אלין טופוזאקוב נחתו היום (שלישי) בישראל, במטרה להצטרף להפועל רמת גן. מנהל הקבוצה איציק לוי המתין לשניים בשדה התעופה ואחר הצהריים הם אמורים לעבור בדיקות רפואיות בדרך לחתימה רשמית במועדון. במקום נכחו גם מספר אוהדי הקבוצה שקיבלו את השניים בחום רב.

זוהי הקדנציה השנייה של טלקיסקי וטופוזאקוב ששיתפו פעולה בהפועל תל אביב לפני שתי עונות, וכעת, לאחר שקיבלו שחרור ללא תמורה מלבסקי סופיה הבולגרית הם הגיעו לחזק את הפועל רמת גן המתגבשת. מי שיצר את הקשר עם הקבוצה הבולגרית הוא עורך הדין שחר בן עמי, שמשמש כעת כיועץ חברת הניהול של רמת גן. בן עמי מכיר את השניים עוד מהימים ששלושתם היו בהפועל תל אביב, בה שימש בן עמי כחבר הנהלה.

טלקיסקי וטופוזאקוב סוגרים כעת מעגל מעניין, שכן בעונת 2004 כאשר היו בהרכב לבסקי סופיה הם שיחקו נגד הפועל רמת גן במוקדמות גביע אופ"א, וניצחו במפגש הכפול לאחר שהרמת גנים זכו בגביע המדינה וייצגו את ישראל במפעל האירופאי.

יחד עם הבלם והקשר, הגיע גם החלוץ הבולגרי קרום גיאורגייב ביבישקוב, שצפוי להיבחן במהלך השבוע במדי הקבוצה. ביבישקוב שיחק בעונה שעברה באקדמיקה דה קוימברה מפורטוגל ובסטיוואה בוקרשט הרומנית.

הקשר עומר בוקסנבוים חתם לשנתיים נוספות במועדון. הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בתוך כחודש, אחרי שהחלים כמעט לגמרי מהניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו. בקבוצה מעריכים כי 'בוקסה' יהיה כשיר לשחק בסביבות המחזור השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully