וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופס: "הכל שטויות, אין שום סיכום עם ברצלונה על אוזיל"

המנהל המקצועי של ורדר ברמן לא התרגש מהשמועות, לפיהן סגר השחקן באלופת ספרד. הקשר עצמו אמר: "לא יודע מכלום"

האם ברצלונה זכתה במירוץ אחר מסוט אוזיל? התקשורת הספרדית מדווחת היום (שלישי) כי האלופה הספרדית השיגה סיכום עם ורדר ברמן, ותשלם עבור השחקן בין 12 ל-15 מיליון יורו. למרות זאת, הקשר עצמו הכחיש את הדברים. "אני לא יודע מכלום", אמר קשר נבחרת גרמניה, לא דיברתי עם אף אחד". מי שנשמע נחרץ יותר היה המנהל המקצועי של ברמן קלאוס אלופס, שאמר: "הכל שטויות! אין שום הסכם עם ברצלונה. אין שום מו"מ ושום הצעה מברצלונה".

כזכור, אחרי המונדיאל המוצלח של אוזיל במדי נבחרת גרמניה, הקשר ההתקפי היה מבוקש על ידי מספר קבוצות, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, אך עתה מסתמן כי בארסה הקדימה את כולם. גם השחקן עצמו הצהיר בעבר כי "זה יהיה חלום מבחינתי לשחק בברצלונה, רק האפשרות לשחק לצדו של לאו מסי זו סיבה משכנעת מספיק".

ורדר ברמן רצתה כמובן להשאיר את השחקן בשורותיה, אך מכיוון שחוזהו עומד להסתיים בקיץ הבא, בקבוצה ידעו שעכשיו זו ההזדמנות למוכרו. עכשיו בברצלונה מחכים לאישור אחרון של פפ גווארדיולה, ואם המאמן יאשר, ההעסקה תיחתם.

כמו כן, "אל מונדו דפורטיבו" מפרסם כי ברצלונה קרובה לסיכום גם עם חאבייר מסצ'ראנו. הקשר הארגנטינאי קושר למעבר לאינטר, שם אמור היה לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר רפא בניטז, אבל אחרי שמאסימו מוראטי הודה כי לאינטר חסר הגב הכלכלי כדי לצרף את מסצ'ראנו, מסתמן כי דווקא בארסה תזכה בשירותיו, אחרי שוויתרה סופית על האפשרות לרכוש את פברגאס.

"חאבייר מאוד אוהב את הרעיון לעבור לברצלונה", אמר נציגו האופטימי, שמזכיר כי בבארסה רצו אותו גם אשתקד, "ליברפול כבר הודיעה לו כי היא לא תסרב לשחרר אותו ותבחן בחיוב הצעות שיגיעו עליו, כך שעתה המצב שונה מאוד מאשר בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully