וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "הקאמבק שלי הוא רק עניין של זמן"

רוג'ר פדרר, שחוזר למגרשים בטורונטו, יודע: "התקשורת נסחפת מהר מדי, גם את נדאל כבר הספידו. הפכתי למפונק מההצלחה"

רוג'ר פדרר עבר שנה לא קלה. אומנם הטניסאי השוויצרי מוערך על ידי רבים כטוב בכל הזמנים, אבל כרגע הוא מדורג רק במקום השלישי בעולם. אחרי שהידרדר בדירוג, הפסיד את התואר בווימבלדון וסבל מלא מעט פציעות, האלוף הגדול שכר מאמן חדש, ועכשיו הוא מתכונן לפתיחת טורניר טורונטו.

"להיות רק שלישי בעולם זה משהו שלא חוויתי הרבה מאוד זמן, אבל זה לא שינה את החיים שלי", אומר פדרר, "אני עושה את כל הדברים הנכונים, כך שמבחינתי זה רק עניין של זמן. אבל החבר'ה רק ממשיכים להשתפר, ומעוררים בי עוד ועוד השראה".

פדרר, שזכה בקריירה ב-62 טורנירי ATP, זכה רק בתואר אחד השנה. הוא זכה באליפות אוסטרליה בתחילת השנה (הגראנד סלאם ה-16 שלו), אבל חודש לאחר מכן נאלץ לפרוש מטורניר דובאי בעקבות זיהום פנימי. הוא גם סבל מפציעות בגב, ולמעשה לא שיחק טניס מקצועי מאז שהודח ברבע גמר טורניר ווימבלדון על ידי תומאס ברדיך. עכשיו, אחרי שצירף לפמליה שלו את המאמן פול אנאקונה, שעבד בעבר עם סמפראס וסאפין, פדרר שוב מאמין.

"אני לא חושב שהייתי מתוסכל אחרי ההפסד שלי בווימבלדון", נזכר פדרר, "פשוט הייתי מאוכזב מזה שהגוף שלי לא שרד, ומזה שברדיך שיחק כל כך טוב ולא הצלחתי להגן על החלום שלי מווימבלדון".

"אין ספק שעם כל ההצלחה, הפכתי למפונק", יודע פדרר, "כולם סביבי נהיו קצת מפונקים, כך שאם אני לא זוכה בטורנירים, או אפילו לא מגיע לגמר, כולם מדברים עליי בצורה אחרת. זה משהו שאני חייב להתמודד איתו, אבל אני בטוח שהתוצאות הטובות וההישגים ישובו. זה רק עניין של זמן. גם את רפא כולם כבר הספידו בעבר. לפעמים התקשורת נסחפת מהר מדי".

פדרר בן ה-29, שזכה ב-11 טורנירי גראנד סלאם בין 2004 ל-2007, ודאי יודע שהטניסאי האחרון שהצליח לזכות בטורניר גראנד סלאם מעל גיל 29 היה אנדרה אגאסי, שעשעה זאת בגיל 32 באוסטרליה אי שם ב-2003. "המטרה שלי היא רק להשתפר", מבהיר פדרר, "כך שלא אסתפק בלשחק באותה רמה שנים על גבי שנים".

פדרר, שכמו כל שאר שמונת הראשונים העפיל אוטומטית לסיבוב השני בטורניר (סך פרסים 2.43 מיליון דולר), יפגוש את חואן איגנסיו צ'לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully