וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "מיאמי תהיה בלתי ניתנת לעצירה"

הפרשן ג'ף ואן גנדי הסעיר את ארה"ב: "ההיט ישברו את שיא הניצחונות של שיקגו. אי אפשר לשמור עליהם, זה בלתי אפשרי"

הפרויקט המסקרן של מיאמי היט ממשיך להסעיר את עולם הספורט האמריקני, ואמש (שני) העריך ג'ף ואן גנדי כי ההיט ישברו את שיא הניצחונות בעונה ושהקבוצה של לברון, וויד ובוש תהיה בלתי ניתנת לעצירה.

ואן גנדי, הפרשן המוערך של ESPN ו-ABC ומאמן הניקס לשעבר (בין היתר), השווה את מיאמי לשיקגו הגדולה של ג'ורדן ופיפן, שקבעה שיא של 72 ניצחונות בעונה. האם ההיט ינפצו את ההישג הענק? ואן גנדי טען ל"מיאמי הראלד" כי "הם ישברו את שיא הניצחונות (73), ואני חושב שגם יש להם הזדמנות לשבור את שיא הניצחונות הרצופים של הלייקרס מ-1971/72 (33). רק ללייקרס יש איזשהו סיכוי להתמודד מולם בסדרת פלייאוף. הם לא יפסידו שני משחקים ברציפות העונה הזאת.

"הם העמידו קבוצה הרבה יותר טובה מאשר מישהו אי פעם ציפה", המשיך ואן גנדי, שאחר כך הסתייג מעט מדבריו, "אין שום דרך לשמור עליהם. זה בלתי אפשרי. הם פשוט טובים מדי, ועכשיו גם כל כך מגוונים ועם כל כך הרבה אפשרויות בהתקפה, שהם יוכלו לקלוע בכל פעם שיתחשק להם. ועם אריק ספולסטרה כמאמן, הם גם יהיו בין שלוש ההגנות הטובות בליגה. שאר 29 הקבוצות יצטרכו לקוות שתהיה העונה שביתה".

דברי של ואן גנדי עוררו סערה בעולם הכדורסל האמירקני, ובהמשך הוא ניסח את הדברים מעט אחרת. "אני לא יודע אם אמרתי שהם ישברו את השיא, או שיש להם סיכוי טוב לשבור את השיא", אמר הפרשן, אחיו של מאמן המג'יק סטן ואן גנדי, "אני חושב שכולם יודעים שיש להם סיכוי לשבור את השיא. העניין הוא שאם הם יהיו בריאים, הפער בין הכישרון שלהם לבין זה של שאר הקבוצות הוא פשוט אדיר.

"אם לברון הצליח לנצח 66 משחקים בעונה הרגילה עם החבורה שהייתה לו בקליבלנד, זה לא יהיה קיצוני להעריך שעם דווין וויד, כריס בוש ומייק מילר בקבוצה, הוא יצליח לנצח עוד שישה משחקים בעונה".

וואן גנדי גם חזר בו מההערכה שרק הלייקרס יוכלו להתמודד עם ההיט. "אני חושב שגם לבוסטון, עם ההחתמה של שאקיל, יש סיכוי טוב", אמר, "אבל אלו שתי הקבוצות היחידות שיכולות להתמודד מול מיאמי בסדרת פלייאוף".

"אני חושב שעכשיו אנשים בעיקר נטפלים למיאמי, במקום לפתוח את העיניים ולראות כמה הם טובים", סיכם ואן גנדי, "לא הולכת להיות בעיית כימיה, כי לברון ו-וויד הם לא שחקנים אנוכיים. מי שממעיט בערכם עושה טעות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully