וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "בלאטר מיושן, בפיפ"א יושבים זקנים"

המאמן תקף בחריפות את ראשי הכדורגל העולמי, שמסרבים לדון בהכנסת עזרים טכנולוגיים, ולא פסח גם על קרויף ובקנבאואר

לואיס ואן חאל בדרך כלל לא מספק הצהרות סנסציוניות, אבל כשעל הפרק נושאים שבדמו אין לו בעיה לתקוף, כפי שהוכיח בעבר. הפעם היה תורם של נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, וחבר מרעיו להיכנס לפיו של מאמן באיירן מינכן, שממתין בקוצר רוח לכניסת עזרים טכנולוגיים לענף.

"בלאטר אמר במהלך המונדיאל שהנושא הזה ידון בפגישה הקרובה", הזכיר ואן חאל בראיון ל'קיקר' הגרמני והחליף למוד זועם. "זה לא קרה. זו האסטרטגיה שלו, רק שלא מדובר פה במשחק הוגן. בלאטר הוא מיושן. כל ועדת החוקים הזו היא ועדה של אנשים זקנים. אנחנו בכלל לא יודעים מי האנשים שעומדים מאחורי זה - דבר די מוזר בתקופה של שקיפות בה אנו חיים".

ואן חאל הביע גם את אכזבתו מהתייחסותם של האגדות יוהאן קרויף ופרנץ בקנבאואר לנושא. "אם אדם כמו קרויף או בקנבאואר תמיד אומר שצריך לחכות ולראות מה יקרה, שום דבר לא יקרה. זה מאוד מאכזב אותי. השימוש בטכנולוגיה חשוב מאוד, והנושא קל לפיתרון, אם רוצים בכך". כנראה שבפיפ"א לא כל כך רוצים.

אחרי הדברים שלא היו נעימים לאוזני אנשי פיפ"א, פתח מאמן באיירן חזית גם עם בני עמו ההולנדים. "הייתי בעד גרמניה במונדיאל", הודה. "שמונה משחקניי היו שם לעומת שלושה בנבחרת הולנד. אמרתי את זה לשחקנים ומארק ואן בומל מאוד כעס. ארצה לעבוד בעתיד בנבחרת שיש לה את היכולת לזכות במשהו. נבחרת כמו גרמניה, למשל".

השנה מוצלחת כמאמן באיירן מינכן גרמה לוואן חאל להסתכל אחרת על הכדורגל: "כשהייתי בספרד חשבתי שזו מדינת הכדורגל הגדולה בעולם, אבל בגרמניה הכדורגל עוד יותר פופולארי. בכל שבוע 69 אלף צופים מגיעים לאצטדיון במינכן, וגם שאר האצטדיונים מלאים. זה פשוט פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully