וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הזמן קצר והמלאכה מרובה"

מאמנה החדש של הנבחרת הצעירה מוכן למשחק ההכנה מול קפריסין. קורטרייק ביקשה שגרשון ינוח, הוא תורגל בהרכב

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה היום שני אימונים בקפריסין, שם היא מתכוננת למשחק הידידות מול הנבחרת המקומית בלרנקה מחר (שלישי, 20:00). הנבחרת התאמנה תחת חום כבד באצטדיון GSP בניקוסיה, כשכל השחקנים השתתפו באימון אותו העביר המאמן הטרי גיא לוזון.

מחר בבוקר תקיים הנבחרת אימון קל נוסף לקראת המשחק, שיהווה למעשה הכנה לקראת שני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2011, מול שבדיה בגטבורג (3.9) ומול מונטנגרו בראשון לציון (7.9). כזכור, כרגע הנבחרת מדורגת במקום השלישי של בית 6, עם 10 נקודות בשישה משחקים, לעומת 13 של מונטנגרו השנייה (משחק עודף) ו-16 של שבדיה המוליכה.

לקראת המשחק תרגל לוזון את ויקטור מרעי ומוחמד גדיר בחלק הקדמי, כשדין מורי ורמי גרשון תורגלו יחד במרכז ההגנה. קבוצתו של גרשון, קורטרייק הבלגית, שלחה מכתב לראשי הנבחרת ובו היא מבקשת לא לשתף את השחקן או להעניק לו זמן משחק שלא יעלה על 45 דקות, וזאת מכיוון שלקבוצה מצפה משחק חשוב בסוף השבוע וגרשון הוא שחקן הרכב משמעותי.

גיא לוזון אמר לאתר ההתאחדות לקראת המשחק: "הזמן קצר והמלאכה מרובה. קיימנו היום יום אימונים מרוכז. ברור שקשה להכניס את כל הדגשים בפרק זמן כה קצר, אך זה תמיד טוב להתאמן. אנחנו מגיעים במטרה להשיג תוצאה טובה, למרות הקושי. עד למשחק מול שבדיה נבוא מאורגנים, מוכנים ומנצחים".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, דין מורי, רמי גרשון, רחמים צ'קול, חסן אבו זייד, ניר ביטון, מאור בוזגלו, דור מלול (נס זמיר), מוחמד גדיר, ויקטור מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully