וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין אוניל התפטר מאסטון וילה

חמישה ימים לפני מחזור הפתיחה בפרמיירליג, הודיע המנג'ר במפתיע על עזיבתו: "צעד כואב". קווין מקדונלד יחליפו זמנית

מרטין אוניל, מאמנה של אסטון וילה, הודיע היום (שני) במפתיע על התפטרותו מהמועדון, חמישה ימים לפני מחזור הפתיחה בפרמיירליג. אוניל, 58, אימן את אסטון וילה מאז אוגוסט 2006 ובעונה שעברה העפיל עימה לגמר גביע הליגה (הגמר הראשון של המועדון זה עשור) וסיים את הליגה במקום השישי שזיכה את הקבוצה בכרטיס לליגה האירופית.

אוניל אמר לאתר הרשמי של המועדון: "נהניתי בתקופה שלי באסטון וילה. זה בהחלט כואב לעזוב מועדון נפלא שכזה. אני רוצה להודות לשחקנים, לצוות המקצועי ולאוהדים על התמיכה והעידוד שהם העניקו לי ולקבוצה במשך תקופתי במועדון. אני מאחל להם הצלחה בהמשך ואעזור לקבוצה בתקופת החפיפה".

אוניל התקשה לצרף שחקנים חדשים לאסטון וילה, ונאלץ להתמודד עם רצונו של הכוכב ג'יימס מילנר לערוק למנצ'סטר סיטי. בכלל, המאמן הצפון אירי צבר תסכול רב מאיבוד הכוכבים כמעט מדי עונה (הקפטן גארת בארי בשנה שעברה) ומחוסר ההתקדמות של המועדון במהלך תקופתו. בנוסף, סימני שאלה רבים עלו סביב המשך עבודתו עוד בסיום העונה שעברה, כשלפני מספר ימים הגיעה הודעת גיבוי (שאף פעם לא מבשרת טובות) מהיו"ר רנדי לרנר.

באסטון וילה ביקשו להודות לאוניל ולאחל לו בהצלחה, אך עדיין אין התייחסות משני הצדדים לסיבות שהביאו אותו לצעד המפתיע. בינתיים, קווין מקדונלנד, מאמן קבוצת המילואים, מונה למאמן הזמני והוא יכין את הקבוצה למשחק במחזור הראשון מול ווסטהאם של אברהם גרנט בשבת.

עיתון ה'סאן' טוען כי המועמד המוביל להחליף את אוניל בתפקיד הוא לא אחר ממאמן נבחרת ארצות הברית, בוב בראדלי, זאת בשל הקשר בין הבעלים של הוילאנס, ג'יי לרנר האמריקאי, ובראדלי. מועמדים נוספים כוללים את אלן קרבישלי, סלבן ביליץ', יורגן קלינסמן, ג'יאנפרנקו זולה ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully