וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו על המונדיאל: "שיחקנו עם פחד, לא עם ביטחון"

מאמן נבחרת אנגליה לא שכח את חווית דרא"פ. ומה יהיה במשחק הידידות מול הונגריה? "אני מצפה שהקהל ישרוק בוז"

לקראת משחק הידידות ביום רביעי מול נבחרת הונגריה בוומבלי, זימן בין היתר מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, את ווס בראון ופול רובינסון. אלא שלאחר שזומנו, החליטו השניים לפרוש מהמדים הלאומיים, והעלו מחדש לסדר היום את שאלת המחויבות של הכדורגלן האנגלי לסמל, ובכלל, את ערך החולצה האדומה-לבנה. היום (שני), התבטא לראשונה בנושא קאפלו, ועבורו התשובות ברורות לגמרי. "זה כבוד להיות עם הנבחרת הלאומית ולשחק עבור אנגליה", אמר המנג'ר האיטלקי.

"פול התקשר אלינו ואמר שהוא רוצה להישאר בבית. ווס אמר לי 'תודה, אבל החלטתי שאני מעדיף להישאר בבית'. אתה חייב לקבל את הדברים האלה", אמר קאפלו באופן פרטני לשני השחקנים. רובינסון עצמו הסביר שהחליט לתלות את המדים הלאומיים מכיוון שהוא אינו רואה את עצמו כאחד משני השוערים הראשונים בעוד בראון עדיין מחזיק ברגשות מסוימים לאחר שלא נבחר על ידי קאפלו למונדיאל הקודם בדרום אפריקה.

בנוגע לגביע העולמי עצמו, בו הודחו האנגלים על ידי גרמניה בצורה מאכזבת למדי, אמר האיטלקי: "החוויה בדרום אפריקה לא היתה טובה, לא שיחקנו באותה יכולת של המוקדמות. כשאתה משחק בגביע העולמי אתה חייב להגיע בכושר גופני מצוין, ואנחנו לא היינו כל כך רעננים. דבר נוסף שהיה חשוב הוא האספקט המנטלי. לא שיחקנו עם ביטחון, אלא עם פחד. אני לא יודע מה היינו יכולים לעשות כדי לשפר את זה".

קפאלו נשאל האם הוא צופה לשריקות בוז לכשיעלה עם נבחרתו על כר הדשא בוומבלי ביום רביעי הקרוב, ונשמע מעט מהוסס: "אני חושב שכן. אני חייב להתנצל בפני האוהדים, כי היכולת שלנו באמת לא היתה טובה. אנחנו יודעים שהקהל שלנו הוציא הרבה כסף וזמן כדי לתמוך בנו בדרום אפריקה, ואני מאוד מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully