וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדטים: ישראל הפסידה לגרמניה במשחקי הדירוג

הנבחרת הישראלית נוצחה בפתיחת משחקי הדירוג על מקומות 13-16 באליפות אירופה, בסיומם היא עלולה לרדת לדרג ב'

נבחרת הקדטים של ישראל פתחה היום (שני) את משחקי הדירוג על מקומות 13-16 באליפות אירופה במונטנגרו עם הפסד 62:59 לנבחרת גרמניה. ישראל תפגוש בשני המשחקים הנותרים את דנמרק ולטביה, כאשר שתי האחרונות תרדנה לדרג ב'. מחר תשחק ישראל מול דנמרק, שהובסה בידי לטביה 65:45.

ישראל דווקא הייתה עדיפה ברבע הראשון וכבר הוליכה בחמש נקודות יתרון לקראת סוף הרבע, עד שגרמניה צימקה ל-16:14 בתום עשר הדקות הראשונות. הרבע השני היה אף הוא צמוד מאוד, אלא שהפעם הגרמנים החזיקו ביתרון קל על החבורה של רובי בלינקו, כשבמחצית 29:33 לגרמניה.

שחקני נבחרת ישראל רדפו אחר יריביהם גם ברבע השלישי, למרות יתרון בריבאונד (32:44) כשההפרש נע בין שבע לשתי נקודות, אלא שלקראת סיום הרבע קלעו הגרמנים מבחוץ והודות ליכולת הגנתית טובה עלו ליתרון 40:49. שתי שלשות רצופות של מקסים קיקוס לקראת הסיום צימקו את הפער שוב לשתי נקודות בלבד, אבל זיפסר עמד בלחץ ודייק מהקו כדי לקבוע 59:62 לגרמניה בסיום.

מקסים קיקוס הוביל את הנבחרת עם 16 נקודות ושישה ריבאונדים, כשאיגור קולשוב הוסיף 15 עם 10 כדורים חוזרים. הנבחרת סבלה מ-25 איבודי כדור, לעומת 12 אסיסטים בלבד שחילקו שחקניו של בלינקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully