וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "ניצחון בפינלנד יסלול לנו את הדרך בקמפיין"

9.8.2010 / 14:42

בנבחרת הכדורסל נזהרים מלזלזל ביריבה הבאה (שיבק: "נבחרת מסוכנת"), אבל יודעים מה תהיה המשמעות של ניצחון

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שבוע פנטסטי, שכלל ניצחון חוץ יוקרתי באיטליה וניצחון מרשים בבית על לטביה, יצאה היום (שני) נבחרת הכדורסל של ישראל לפינלנד, שם תפגוש ביום רביעי את נבחרת הכדורסל המקומית למשחק במסגרת המחזור הרביעי בבית א' של מוקדמות אליפות אירופה.

הנבחרת יצאה עם סגל של 12 שחקנים בלבד לאחר שאלישי כדיר הפצוע נשאר בארץ ואת מקומו יתפוס, כמו במשחק מול לטביה אמש, רוברט רות'בארט. ישראל תחל את אימוניה בפינלנד מחר, כשתקיים שני אימונים, כולל תדריך וידאו. ברביעי בבוקר יערוך הצוות המקצועי תדרוך וידאו נוסף לשחקנים ואימון קליעות אחרונות לקראת המשחק.

"אנחנו חייבים להירגע מהר ולנחות מהר", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק, "כבר בתגובות של השחקנים אתמול שמעתם אותם מדברים על המשחק מול פינלנד ואני מקווה שביום חמישי נחזור עם ניצחון. אני אמרתי במסיבת העיתונאים הראשונה כמאמן הנבחרת שמהמשחקים מול פינלנד אנחנו צריכים להיזהר הכי הרבה. אנחנו הולכים לשחק מול נבחרת שזורקת הכי הרבה משלוש. אנחנו לא צריכים לעשות יותר מדי שינויים למרות שאני לא כל כך מרוצה מהחוסר תקשורת בהגנה. אנחנו בשלב שאנחנו לא יכולים להתאמן יותר מדי על הדברים האלה אבל אני סומך על החבר'ה שלנו שיעשו את ההתאמה המתאימה".

הסנטר יניב גרין, שמיעט לשחק מול לטביה אמר: "נכון, תמיד במשחקי חוץ אנחנו מתקשים אבל הצלחנו לעשות ניצחון יפה על איטליה במשחק הראשון וזה נותן תקווה שהתחלנו משהו קצת אחר ושונה. מקווה שנמשיך את היכולת שלנו בשני המשחקים האחרונים במשחק מול פינלנד. מן הסתם זה יהיה קשה כי זה משחק חשוב להם. אם ניקח את המשחק הזה זה יסלול לנו את הדרך בקמפיין הזה. הנבחרות האלה כשמשחקות בבית משחקות עם הרבה התלהבות ונחישות, וניערך לזה. עדיין לא הגענו לחצי מהקמפיין, אבל ניצחון יסלול לנו דרך די בטוחה בקמפיין".

הגארד יובל נעימי הוסיף: "יש המון שחקנים טובים בנבחרת, ואף אחד לא צריך להרגיש לא בנוח אם הוא מקבל פחות דקות. אני שמח שיכולתי לתרום, אנחנו נהיה פה עוד שבועיים וחצי ביחד בסך הכל, הכי חשוב שנעשה את זה ונעלה לאליפות אירופה. אנחנו בדרך הנכונה ואם נמשיך ביכולת הזאת נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully