וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן לא משחררת את ריברי לשימוע בהתאחדות הצרפתית

הגרמנים נוקטים קו תקיף: "עפ"י חוקי פיפ"א, אנחנו לא מחויבים לשחררו". אברה מתכונן לעונש: "למה להפעיל נגדנו סנקציות?"

באיירן מינכן הודיעה היום (שני) שהיא לא תשחרר את פרנק ריברי לשימוע שנקבע לו בהתאחדות לכדורגל הצרפתית ב-17 באוגוסט, בעקבות הארועים במונדיאל האחרון. הדאבליסטית הגרמנית תפגוש שלושה ימים לאחר מכן את וולפסבורג למשחק הפתיחה של הליגה הגרמנית והנהלתה שיחרה הצהרה רשמית בה נכתב: "תחת חוקי פיפ"א, מועדונים מחוייבים לשחרר שחקנם רק בתאריכים שנקבעו מראש למשחקים בינלאומיים. מהסיבה הזו באיירן מינכן לא תשחרר את פרנק ריברי לשימוע".

ריברי הוא אחד מארבעת השחקנים שהנהיגו את החרמת האימון של נבחרת צרפת במהלך המונדיאל, אחרי השלכתו מהסגל של ניקולא אנלקה. הוא ואנלקה קיבלו זימון לשימוע ביום שלישי הבא ביחד עם פטריס אברה, אריק אבידל וז'רמי טולאלן.

בתוך כך, פטריס אברה מתכונן אף הוא לשימוע. "אני מופתע מאוד", אמר אברה לגבי העובדה שכנראה וייענש בקרוב על פי ההתאחדות ואולי אף יסולק מן הנבחרת לזמן מה, "כי חשבתי שרוצים לפתוח דף חדש אחרי מה שקרה. אנחנו צריכים לחשוב על העתיד. למה להפעיל סנקציות נגד חמישה שחקני נבחרת?". החמישה שיועמדו לדין משמעתי, מלבד אברה, הם גם ניקולא אנלקה, אריק אבידל, פרנק ריברי וג'רמי טולאלן.

כזכור, מאמן הנבחרת החדש לורן בלאן זימן 23 שחקנים חדשים לסגל, לקראת משחק הנבחרת ביום רביעי באוסלו נגד נבחרת נורבגיה, שאף אחד מהם לא השתייך לסגל הביזיון, אלא שאברה מכוון לעתיד. "אני לא יכול לראות את העתיד שלי ככדורגלן בלעדי הנבחרת", הוסיף השחקן בראיון שנתן לעיתון 'לה פיגארו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully