וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תשחק מול אצטדיון חצי ריק בפריס?

בפ.ס.ז' ממשיכים לעסוק באוהדים אחרי שרק 25 אלף הגיעו להתמודדות עם סנט אטיין: "יודעים שאם נשחק טוב, הקהל יבוא"

בעוד השמחה על פתיחת עונה טובה בדמות ניצחון 1:3 על סנט אטיין, מתחילה לשכוך, בפריס סן ז'רמן ממשיכים לעסוק באוהדי הקבוצה גם הבוקר (שני). כזכור, מספר ארגוני אוהדים, שנחשבים לקולניים ביותר של הקבוצה מהבירה, מצויים בסכסוך מתוקשר עם ההנהלה שהחליטה להרחיק את חלקם או לפזרם ברחבי הפארק דה פראנס. לפני המשחק ביום שבת מאות אוהדים התעמתו עם כוחות המשטרה מחוץ לאצטדיון, 247 מהם עוכבו לחקירה ותשעה נעצרו, מהם ארבעה יעמדו למשפט.

הסכסוך גרם לכך שלמשחק נגד סנט אטיין הגיעו 25,367 צופים בלבד, כשהתקשורת הפריסאית מדווחת על כך שבמשך דקות ארוכות נשמע קולם הרם של אוהדי החוץ הרבה יותר מזה של אוהדי פ.ס.ז'. "זה היה מוזר", אמר מאמן סנט אטיין, כריסטוף גטלייה, "אבל לפ.ס.ז' יש קבוצה טובה ואני מאמין שבהמשך יגיעו עוד אוהדים. אם זה המחיר של המלחמה באלימות הקהל, זה בסדר".

"זה באמת היה קצת מוזר", הוסיף החלוץ מבלוט ארדינג, "אבל אנחנו צריכים להתרכז במה שקורה על המגרש ולא במה שקורה ביציעים. אחרי הכל, אנחנו יודעים שאם נשחק טוב הקהל יבוא". מי שהתייחס לכל הנושא עם מעט הומור היה שחקן הרכש ננה, שהגיע ממונאקו והסביר: "לא הייתה אווירה מדהימה, אבל אחרי שהגעתי ממונאקו, גם 25 אלף צופים זה הרבה מאוד" .

כמו כן, לאור הזיכרונות הלא נעימים של הקבוצה מהמשחק נגד הפועל תל אביב אז נהרג אוהד המועדון כתוצאה מהתנגשויות עם שוטרים בפריס סן ז'רמן יבקשו כנראה מאופ"א לערוך את המשחק בפארק דה פראנס ב-18:30 שעון מקומי (19:30 שעון ישראל), זאת כדי לא להימנע משעת משחק מאוחרת, שיכולה ליצור שוב מהומות והתפרעויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully