וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התל אביביות גרמו ל"כאוס" בליגה האוסטרית

הפועל יכולה לארח את זלצבורג בבלומפילד רק ביום ג', אבל לזו נקבע משחק ליגה ליומיים לפני כן. באוסטריה שוברים את הראש

מאמן רד בול זלצבורג, הוב סטיבנס, זועם על כך שמשחק הגומלין של קבוצתו נגד הפועל תל אביב נקבע ליום שלישי ולא לרביעי. הסיבה היא שב-22 באוגוסט, יומיים לפני ההתמודדות בבלומפילד, ממתין לזצבורג משחק ליגה חשוב נגד שטורם גראץ והמאמן ההולנדי התלונן: "אני לא מבין למה המשחק הראשון יהיה ביום רביעי, אבל אופ"א מתעקשת שהגומלין יתקיים ביום שלישי. אי אפשר לקיים משחק ליגה ביום ראשון ויומיים לאחר מכן כבר לשחק בתל אביב".

מה שסטיבנס לא יודע כמובן, זה שהאדומים יארחו ביום שלישי מכיוון שביום רביעי בערב יתייצבו פריס סן ז'רמן ומכבי תל אביב על כר הדשא בבלומפילד, לאימונים המסכמים שלהן לפני המשחק ביניהן. כידוע, חוקי אופ"א מחייבים לאפשר לקבוצות אימון מסכם באצטדיון שיארח את המשחק.

כעת באוסטריה שוברים את הראש. המשחק בין זלצבורג לשטורם גראץ לא יכול להיות מוקדם ליום שבת בגלל שהאחרונה תפגוש יומיים לפני כן את יובנטוס במוקדמות הליגה האירופית ואי לכך נראה שהנהלת הליגה האוסטרית תיאלץ לדחות את המשחק, מה שיגרום לכך שליריבת הפועל תל אביב כבר יהיו שני משחקים חסרים, אחרי שההתמודדות שלה מוקדם יותר העונה נגד ואקר אינסברוק, נדחתה בגלל תנאי מזג האוויר.

"מאז יום שישי, אחרי הגרלת השלב הבא במוקדמות ליגת האלופות, הנהלת הליגה מחפשת פתרונות בצורה נואשת כדי לפתור את הכאוס שנוצר", נכתב באחד מכלי התקשורת המקומיים, שסיפר שבמסגרת הפתרונות היצירתיים שנבחנים, נבדקת האפשרות לשנות משחקים במחזור החמישי.

בינתיים זלצבורג החתימה אמש את החלוץ הברזילאי בן ה-21, אלן, שהגיע אליה מפלומיננזה תמורת סכום של כ-3.5 מיליון יורו (על פי פרסום בתקשורת הברזילאית). החדשה הטובה מבחינתה של הפועל תל אביב היא ששחקן השנה באוסטריה בשנה שעברה, סומן צ'וי, ממשיך להיות מקושר לווסט ברומיץ' האנגלית והאדומים יקוו שהוא אכן יעזוב את יריבתם עוד לפני המשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully