וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה רוצה לרמוס עדר פילים

הסקוודרה אזורה, עם שינויים חדים בסגל ומאמן חדש, תפגוש במבחנה הראשון מאז ההדחה המבזה במונדיאל את חוף השנהב

נבחרת איטליה מתכוננת למשחק המבחן הראשון שלה בעידן החדש, שאחרי המפלה והכישלון בגביע העולם בדרום אפריקה. הסקוודרה אזורה תערוך את המשחק האימון הראשון לקראת מוקדמות היורו נגד נבחרת חוף השנהב בערב יום שלישי בלונדון, כאשר על הקווים יעמוד לראשונה המאמן צ'זארה פראנדלי.

אמש ערכו האזורי את האימון הראשון שלהם לקראת המשחק, ונראה כי ההרכב החדש של מאמן פיורנטינה לשעבר עשוי לכלול חוד דינמי, עם אנטוניו קסאנו, מריו באלוטלי ואמאורי. פראנדלי יעלה כנראה מערך של 1-3-2-4, כאשר חלוץ יובה תופקד במרכז ההתקפה, קסאנו מאחרויו, באלוטלי משמאל וסימונה פפה מימין.

שני השחקנים שמאיישים את הקישור במרכז הם דניאלה דה רוסי, השריד היחיד מהזכייה במונדיאל 2006 בגרמניה ואנג'לו פלומבו. ההגנה כוללת את הרביעייה הבאה: מרקו מוטה, לאונדרו בונוצ'י, ג'יורג'יו קייליני וכריסטיאן מולינארו.

כזכור, פראנדלי עוד מונה לפני ההתפרקות הטוטאלית והמחפירה של איטליה במונדיאל, בו היא סיימה את שלושת המשחקים שלה בשתי תואצות תיקו (נגד פרגוואי וניו זילנד) והפסד לסלובקיה ולא עלתה לשלב שמינית הגמר. פראנדלי החליף בתפקיד את מרצ'לו ליפי, ביצע שינוי דורות וכעת הוא מוכן למבחן הראשון בנבחרת כשכל חובת ההוכחה מוטלת עליו ועל השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully