וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חושף את התכניות המבצעיות

מאמן ריאל מדריד גילה באיזה מערכים ישחק עונה, יודע שיהיה קשה להביא את קול, קרבאליו או ג'רארד ומתפעל ממה שיש

ריאל מדריד סיימה את מסע המשחקים שלה בארה"ב בהצלחה, לאחר שחתמה אותו עם מהפך וניצחון 2:3 על לוס אנג'לס גלאקסי, והמנג'ר הכל יכול של הקבוצה הלבנה ז'וזה מוריניו התפנה לערוך ראיון בסאנדיי טיימס הלונדוני.

מוריניו עדיין רוצה ופועל להביא מספר שחקנים לחיזוק הקבוצה, אולם הוא יודע שיהיה לו קשה מאוד להביא את מגן צ'לסי אשלי קול, בלם הכחולים ריקרדו קרבאליו וקשר ליברפול סטיבן ג'רארד. נראה שהפורטוגלי הבין שעם מייקון הוא כבר לא יתאחד, לפחות לא העונה. "אני חושב שאם אחד או כמה מהם היו מגיעים זה היה נותן לנו יותר אפשרויות, אמר מוריניו, "אבל כשמאמן אומר לא, אז זה לא וחייבים לקבל זאת", אמר הפורטוגלי והתייחס בכך לאי רצונו של מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי לראות מי משחקניו עוזב. מוריניו יודע גם שיהיה קשה מאוד להביא את ג'רארד "ששייך להיסטוריה של ליברפול", כך כהגדרתו.

מהבחינה הטקטית מוריניו חשף שהוא ישחק בשלוש שיטות שונות בריאל. האחת תהיה קומבינציה של 1-3-2-4, השנייה 2-4-4 והשלישית עם שלושה מגנים. "ניצחתי משחקים רבים בפורטו, צ'לסי ואינטר במהלכן של 15-20 הדקות האחרונות של המשחקים", אמר. "הקבוצות מתעייפות ואז החוכמה היא להכות. כמו כן, לקראת סוף השנה אתה צריך נקודות, ובאינטר, למשל, עברנו לשחק עם שלושה מגנים לקראת סיומה של העונה".

מוריניו טוען שכרגע לכל השחקנים יש סיכוי שווה להיכלל בהרכב במשחקי הקבוצה, עם זאת אמר שכבר יש לו הרכב שרץ בראש לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה. "כשהזמן יגיע, אצטרך לקחת החלטות", אמר וכן פרגן לשחקני ההתקפה שלו: "פדרו לאון, סרחיו קנאלס, רונאלדו והיגואין היו טובים מאוד ויתחרו על המקומות בהתקפה".

ביום חמישי הקרוב צפוי לריאל משחק אימון נוסף, הפעם נגד פיינליסטית גמר הצ'מפיונס אשתקד אותה פגש מוריניו בסנטיאגו ברנבאו, באיירן מינכן, אלא ששתי הקבוצות תחסרנה את שחקניהם המרכזיים כיוון שהם ישהו עם נבחרותיהם במשחקי הידידות שלהן.

פפה, בלמה הפורטוגלי של ריאל שחזר מפציעה קשה לפני המונדיאל, התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי לאחר המשחק מול הגלאקסי והוא צפוי להיעדר בשלושת השבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully