וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אנדרה אוייר, בלמה של נבחרת הולנד ובשנה שעברה שחקן פ.ס.וו איינדהובן, חתם לעונה אחת באייאקס. אוייר גדל במחלקת הנוער של המועדון, אך מעולם לא הופיע בבוגרים והפך לסמל דווקא באיינדהובן. בגיל 36 הוא יזכה להזדמנות לשחק בעיר הולדתו.

* כאמל מריים, 31, פעם תקווה גדולה של הכדורגל הצרפתי ואחד משלל היורשים הבלתי מוצלחים של זינדין זידאן, שוחרר מחוזהו באריס סלוניקי וחתם לעונה אחת בארל-אביניון, העולה החדשה לליגה הצרפתית.

* שטוטגרט הגרמנית סיכמה עם ואלנסיין על רכישתו של החלוץ יוהאן אודל. על פי הדיווחים, השוואבים ישלמו על החלוץ בן ה-26 3.5 מיליון יורו אחרי שהוא כבש בשלוש העונות האחרונות 23 שערים בליגה הצרפתית. אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות בגרמניה, אודל יחתום ויהפוך רשמית לשחקנה של שטוטגרט.

* סקוט סינקלייר, חלוצה בן ה-21 של צ'לסי, חתם לשלוש שנים בסוונסי, ששילמה עבורו חצי מיליון ליש"ט, כשסכום ההעברה עשוי לצמוח למיליון בהתאם למספר הופעותיו של השחקן במדים החדשים.

* ווסט ברומיץ' אלביון רכשה את המגן ניקי שורי מאסטון וילה. שורי, שבעונה הקודמת בילה בתקופות השאלה בנוטינגהאם ופולהאם, חתם על חוזה לשנתיים בקבוצה של רוברטו די מתאו, כאשר סכום העסקה לא פורסם.

* החלוץ הברזילאי, ג'אג'ה קוהליו, השלים את המעבר ממטאליסט חארקוב האוקראינית לטרבזונספור הטורקית תמורת 4.2 מיליון יורו. קוהליו כבש 40 שערים ב-78 הופעות בקבוצה האוקראינית.

* דינמו זאגרב פיטרה את מאמנה, ולימיר זאיץ', שלושה חודשים בלבד אחרי הוא מונה לתפקיד. זאיץ' הוביל את הקבוצה להדחה מפתיעה על ידי שריף טיראספול המולדובית במוקדמות ליגת האלופות.

שמועות

* שאלקה רוצה לצרף עוד חבר לראול בהתקפה, ועל פי 'קיקר' היא בוחנת אפשרות לרכוש את החלוץ ההולנדי קלאס יאן הונטלאר ממילאן.

* על פי "טוטוספורט", רומא ממתינה לכסף שתקבל מחתימתו האפשרית של ז'וליו בפטיסטה בגלאטסראיי, כדי להחתים את שחקן ווסטהאם, ואלון בהראמי.

* באיטליה מדווחים שראשי יובנטוס ו-וולפסבורג צפויים להיפגש ולדון בהעברתו של אדין דז'קו לקבוצה האיטלקית, אך ישוחחו גם על האפשרות שדייגו יעשה את הדרך ההפוכה, אולי כחלק מעסקת חליפין.

* בעקבות המכירה הצפויה של מריו באלוטלי למנצ'סטר סיטי, באינטר כבר עסוקים במציאת מחליף עבורו לרוטציה בחוד וסימנו מספר מועמדים: ג'וזפה רוסי, דייגו פורלאן, דירק קאוט ואנטוניו קסאנו.

* על פי "דיילי מייל", בלקבורן מעוניינת בחלוץ פנרבחצ'ה,, דני גויזה, והיא שוקלת להגיש עליו הצעה בסך של כ-5 מיליון ליש"ט.

* קשרה המצטיין של סלטיק, איידן מקגידי, צפוי לעבור ביומיים הקרובים לספרטק מוסקבה, שתשלם עליו כ-9.5 מיליון ליש"ט.

* פאלרמו מעוניינת בשירותיו של קפטן סנט אטיין, בלייס מטוידי, כך על פי 'קוריירה דלו ספורט'. הקשר בן ה-23 צפוי לערוך בכורה במדי נבחרת צרפת ביום רביעי, ומעוניין להתקדם למועדון גדול יותר.

* ב"דיילי מירור" נכתב כי ארסן ונגר, שמחפש שוער בקדחתנות, יפנה למנצ'סטר סיטי בבקשה למכור לארסנל את שיי גיבן, אחרי שמעמדו של ג'ו הארט הצעיר התחזק מאוד בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully