וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה בטורניר הצ'לנג'ר בוונקובר

הישראלי קצר שני ניצחונות, על דנט וברנאקיס, תוך כחמש שעות וזכה בפעם השלישית, מה שהעלה אותו למקום ה-91 בעולם

המחבט הבכיר של ישראל דודי סלע זכה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר הצ'לנג'ר בוונקובר, קנדה, (סך פרסים של 100 אלף דולר) לאחר שקצר שני ניצחונות, בחצי הגמר והגמר, תוך חמש שעות על המדורג 1 בטורניר, טיילור דנט, ועל המדורג 4 בטורניר ריצ'ארדס ברנאקיס. סלע (שדורג שלישי בטורניר), שצנח בתקופה אחרונה בדירוג העולמי ומדורג כעת במקום ה-107, זכה זו הפעם השלישית בטורניר לאחר שעשה זאת גם ב-2005 ו-2008.

בעקבות הניצחון והזכייה בגמר טיפס סלע 16 שלבים למקום ה-91 בעולם, וחזר לפחות למאייה הראשונה. המחבט השני של ישראל, הראל לוי, ירד ארבעה שלבים למקום ה-194 בעולם, נועם אוקון ירד שמונה שלבים למקום ה-250 בעולם.

סלע, כאמור, ניצח בגמר את הליטאי ברנאקיס (133 בעולם) בשתי מערכות 5:7, 2:6 תוך כשעה ו-20 דקות. הישראלי הבכיר לא פתח טוב מול הליטאי, שעלה לגמר לאחר שניצח את לסטר קוק האמריקאי, ופיגר 3:1 במערכה הראשונה, אלא ששב לשוויון 5:5 ומשם דהר לניצחון במערכה הראשונה. סלע שבר כבר בפתיחת המערכה השנייה ושמר על היתרון בדרכו לזכייה.

כחמש שעות לפני הזכייה שלו העפיל סלע לגמר, לאחר שגבר בחצי הגמר על המדורג 1 בטורניר ו-82 בעולם טיילור דנט האמריקאי. משחקם של השניים נדחה בגלל גשם ולכן התאחר, מה שהביא לסמיכות בין חצי הגמר והגמר. סלע נוצח במערכה הראשונה 6:3, אבל הצליח לחזור למשחק עם 4:6 ו-1:6 במערכה המכריעה, למרות שחבט שני אייסים כל המשחק לעומת שישה של האמריקאי.

מבחינת הדירוג העולמי של הגברים, הרי שבעשירייה הראשונה לא נרשמו שינויים משמעותיים, כאשר ששת המדורגים הראשונים נשארו במקומותיהם , רפאל נדאל ראשון, נובאק דג'וקוביץ' שני, רוג'ר פדרר שלישי. תומאס ברדיך עלה מקום לשביעי, חואן מרטין דל פוטרו ירד לשמיני. בדירוג הנשים, המחבט מספר 1 של ישראל, שחר פאר, נותרה במקום ה-17 בעולם. בצמרת הגבוהה, לא התחולל שום שינוי, כשסרינה וויליאמס נותרה ראשונה, ילנה ינקוביץ' שנייה, קרוליין ווז'ניאקי ו-ונוס וויליאמס הרביעית.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully