וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: פתיחה צולעת לאלופה, דרמטית לריבר

ארחנטינוס ג'וניורס נוצחה 2:1 ע"י הורקאן במחזור הראשון. המיז'ונריוס גברו 0:1 בתוספת הזמן על טיגרה, 1:1 לבוקה

אחרי קיץ ארוך שכלל מונדיאל ומפלתה של נבחרת ארגנטינה, החל בסוף השבוע החולף טורניר אפרטורה 2010. הקבוצות הקטנות והבינוניות ינסו להמשיך שוב ולזנב בגדולות ולהמשיך לקחת מהן תארים. מי שהכי הרשימה במחזור הראשון היא הורקאן, שהשיגה ניצחון ראוי להערכה (1:2) על האלופה המכהנת ארחנטינוס ג'וניורס אחרי מהפך. גונזאלו ורגאס העלה את המקומיים ליתרון ארבע דקות לסיומה של המחצית הראשונה, מריאנו מרטינז (68) וסזאר מונטיגליו (70) קבעו מהפך.

בוקה ג'וניורס, אחת מהקבוצות שיותר מעניין יהיה לראות בקרוב לאור הבאתו של המאמן קלאודיו בורגי שהוביל בטורניר הקודם את ארחנטינוס ג'וניורס לאליפות, סיימה את משחקה הלילה (בין ראשון לשני) בתיקו 1:1 בחוץ עם גודוי קרוז. הקבוצה המארחת עלתה ליתרון משער של רוברטו רוסו (14), אלא שלוקאס ויאטרי איזן 6 דקות אחר כך ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום וחילקה בין הקבוצות את הנקודות.

מי שפתחה את הטורניר ברגל ימין היא ולז סארספילד, עם 0:1 באצטדיונה חוסה אמלפיטאני על אינדפנדיינטה. סנטיאגו "הטנק" סילבה כבש את שער הניצחון בדקה ה-35. מי שעוד החלה ברגל ימין, לעיני אוהדיה במונומנטאל היא ריבר פלייט, שגם השיגה ניצחון מינימלי (0:1) על טיגרה. המיז'ונריוס התקשו, אבל סיימו את המשחק בצורה דרמטית עם שער של רוחליו פונס מורי בתוספת הזמן של המשחק, שהעניק שלוש נקודות יקרות.

לאנוס קצרה ניצחון חוץ 1:2 באצטדיון חוליו גרונדונה של ארסנאל, מרקוס אגירה כבש ראשון (26), מאורו אובולו איזן (54), אבל המילה האחרונה הייתה של גידו פיזארו (74). חואן סבסטיאן ורון ממשיך להראות שהוא עדיין נחוץ לאסטודיאנטס, שגברה 0:1 על ניואל'ס אול בויס מפנדל שלו (71).

שאר המשחקים:

ראסינג קלוב - אול בויס 0:1
לוקאס אבלדאניו (62)

באנפילד - אולימפו 1:2
לבאנפילד: וולטר ארביטי (27, פנדל), כריסטיאן גארסיה (35), לאולימפו: אלחנדרו דלורטה (1).

קילמס - קולון 1:1
לקילמס: חואן מוראלס (89), לקולון: אסטבן פוארטס (43).

חימנסיה לה פלאטה - סן לורנצו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully