וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סולומון חתם בהפועל ירושלים

9.8.2010 / 10:20

הרכז בן ה-32, שלא שיחק מאז נובמבר 2009, חתם רשמית בקבוצה של עודד קטש: "זכות גדולה לשחק בהפועל ירושלים"

וויל סולומון חתם הבוקר (שני) בהפועל ירושלים, והפך לזר הרביעי שחותם בקבוצה אחרי בריאן רנדל, ג'ייסון ריץ' ודיון דוואל. סולומון, שלא שיחק כלל מאז נובמבר 2009, חתם לעונה אחת בבירה במהלכה ירוויח כ-300 אלף דולר, אחרי שהסכים לקצץ מדרישתו הראשונית שעמדה על 450 אלף דולר, והעדיף את ההצעה מירושלים על זו של ססארי האיטלקית. "זאת זכות גדולה לשחק בירושלים", אמר סולומון בתגובה לאתר הרשמי של המועדון, "הייתה לי פה שנה מופלאה ולא רק בגלל התואר, אני שמח לחזור ושמח להיות במקום שכל כך אוהב כדורסל"

סולומון (32, 1.87), רכז בוגר מכללת קלמזון, הגיע לישראל בעונת 2003/4 להפועל ירושלים, אחרי עונה בממפיס ובאריס סלוניקי. באותה עונה הוליך את האדומים לזכייה היסטורית ביול"ב קאפ, והפך ליקיר מלחה. לאחר עונה באפס פילזן הגיע סולומון למכבי תל אביב, סיים כסגן מלך הסלים של היורוליג, אך למרות זאת בצהובים בחרו לא להמשיך עמו. לאחר אותה עונה חתם סולומון לשנתיים בפנרבחצ'ה/אולקר, ובתחילת עונת 2008/9 חזר ל-NBA לטורונטו במדיה שיחק 39 משחקים. את אותה עונה סיים במדי פנרבחצ'ה/אולקר, שגם החתימה אותו לעונה החולפת, אך לאחר ארבעה משחקים בלבד שחררה אותו מהחוזה ומאז לא שיחק.

יובל נעימי התייחס גם הוא להחתמתו של סולומון: "כל הכבוד להפועל ירושלים שהצליחה להביא שחקן בסדר גודל הזה, בטוח שהוא ישדרג את הקבוצה. אני תמיד אומר ששחקן טוב נמצא איתי בקבוצה ולא נגדי, אני בטוח שהוא יכול לתרום לנו המון. השילוב שלי איתו יכול להיות קטלני. בסך הכל השילוב יכול להוביל את הפועל ירושלים להישגים".

בתוך כך הודיעה הפועל ירושלים אמש על התחלת מכירת המנויים לקראת העונה הקרובה. בשלב הראשוני יפתח החל מה-18 לאוגוסט האפשרות לבעלי מנויים קיימים לשמור על מנויים גם לעונה הבאה. בשלב השני יוכלו גם אוהדים שלא מחזיקים במנוי לרכוש אחד כזה.



פרסום ראשון: 8/8/10 21:45
עדכון אחרון: 9/8/10 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully