וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה חזרה לחיים

אחרי ההפסדים לישראל וללטביה, האיטלקים גברו על פינלנד 73:82 בבית הישראלי. בריטניה, בולגריה ובלגיה מושלמות

נבחרת הכדורסל של איטליה רשמה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון בטורניר מוקדמות יורובאסקט 2011, במסגרת בית א' בו משחקת נבחרת ישראל. האיטלקים, שהפסידו לישראל ולטביה בשני משחקיהם הראשונים, התאוששו עם ניצחון 73:82 על פינלנד, שרשמה הפסד שני בטורניר. המחצית הראשונה נראתה מבטיחה עבור האיטלקים, כשמרקו בלינלי היה אחראי לרוב העבודה ההתקפית, והוביל את האזורי ליתרון 34:47 בהפסקה. הפינים התעוררו והצליחו לחזור למשחק ברבע השלישי, ודקות מצויינות של טימו ראמיקו (שחקן וארזה האיטלקית) הורידו את הפיגור שלהם למינוס חמש בסיומו של הרבע השלישי. ברבע האחרון הפינים המשיכו ללחוץ על הדוושה וצימקו ל-68:65, אבל מהצד השני היה זה אנדראה ברניאני ששמר על היתרון האיטלקי ואף הגדיל אותו בדקות הסיום. אנדראה ברניאני הוביל את הקלעים האיטלקים עם 24 נקודות, מרקו בלינלי הוסיף 15. טימו ראניקו קלע 27 נקודות לפינלנד, יריבתה הבאה של ישראל ביום רביעי הקרוב.

במקביל לניצחונה השני של נבחרת ישראל בטורניר, עשתה זאת הערב גם נבחרת בריטניה, שגברה על מקדוניה 96:104 אחרי הארכה, והתבססה במקום הראשון בבית ב'. זו הייתה עוד הצגה מבית היוצר של לואל דנג ופופס מנסה-בונסו, שקלעו ביחד 50 נקודות. הדרמה הגדולה באולם בניוקאסל הייתה בדקות הסיום, כאשר האורחים ממקדוניה כבר הובילו 76:83 כשנותרו שתי דקות לסיום. בשניות הסיום, מנסה-בונסו החטיא זריקת עונשין שניה, אבל הריבאונד הגיע לדנג, שקלע שלשה וכפה הארכה. לבו מקאלב הייתה הזדמנות להכריע את המשחק עבור מקדוניה, אבל הוא כשל בכדור האחרון, ובריטניה הייתה זו ששלטה בהארכה. מנסה-בונסו הוביל את הנבחרת הבריטית עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, דנג היה קרוב לטריפל-דאבל וסיים עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מקאלב הוביל את מקדוניה עם 28 נקודות, דימיטאר מיראקובסקי הוסיף 17.

ההפתעה הגדולה של בית ב' הגיעה מהונגרה, שם גברה הנבחרת המקומית על בוסניה 70:74 ופתחה מחדש את הבית. אדם האנגה הוביל את קלעי הנבחרת ההונגרית עם 18 נקודות, אקוש הורבאט הוסיף 17. נמניה גורדיץ' הוביל את קלעי בוסניה עם 15 נקודות, אדין באבצ'יץ' וניהאד דדוביץ' הוסיפו 14 כל אחד.

נבחרת מושלמת נוספת בתום שני מחזורים היא בולגריה, שגברה על פולין 70:74. 3,000 צופים בסופיה הלהיבו את הבולגרים, במיוחד ברבע האחרון, כאשר תצוגת קליעה אדירה של פיליפ וידנוב לא הותירה סיכוי לאורחים מפולין, שבתום המשחק מחזיקים במאזן של ניצחון ושני הפסדים. למעשה, פולין הובילה בהפרש של 11 נקודות בסוף הרבע השלישי, אבל ריצת 5:20 של הבולגרים ברבע האחרון עשתה את התפנית במשחק. וידנוב הוביל את הבולגרים עם 26 נקודות (5 מ-8 לשלוש), ארל קולווי וסטפן גאורגייב הוסיפו 12 כל אחד. מאצ'איי לאמפה בלט בפולין עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, תומאס קלאטי הוסיף 17.

נראה שהמאבק של בולגריה על המקום הראשון בבית ג' יהיה נגד בלגיה, שגם היא מושלמת אחרי שגברה על פורטוגל בחוץ 69:78 וחיסלה את סיכוייה להעפיל ליורובאסקט.

  • עוד באותו נושא:
  • לואל דנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully