וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס: "תמיד טוב לנצח את צ'לסי"

שחקן יונייטד מרוצה מהזכייה במגן הקהילה. פרגוסון: "היה לנו כדורגל מצוין מול צ'לסי". אנצ'לוטי: "אנחנו זקוקים לזמן נוסף"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל


מנצ'סטר יונייטד הציגה היום (ראשון) יכולת טובה במיוחד יחסית לשלב הזה של העונה וניצחה 1:3 את צ'לסי במגן הקהילה, בדרך לתואר הראשון לעונת 2010/11. השדים האדומים, שיפתחו את העונה בעוד שמונה ימים באולד טראפורד מול ניוקאסל, יכולים בהחלט להיות מעודדים, בטח מהיכולת שהציג שחקן הרכש החדש חאבייר הרננדז, שכבש את השער השני. אגב, את השניים הנוספים כבשו אנטוניו ולנסיה, שגם בישל את השני, ודימיטאר ברבאטוב. מהצד השני, צ'לסי, עם בניון ששיחק 17 דקות, לא הרשימה במיוחד ולקרלו אנצ'לוטי יש עוד עבודה לקראת משחק הפתיחה מול ווסט ברומיץ' בשבת.

סקולס: "עם יותר נחישות, נזכה באליפות"

לאחר המשחק, התייחס אלכס פרגוסון לשמועות על מעבר אפשרי של מסוט אוזיל ליונייטד. "אני חושב שהוא מעניין הרבה קבוצות, אבל כרגע אני סומך על השחקנים שיש לי בקבוצה", אמר פרגוסון, "אני חושב שאנשים מזהים את הביטחון שאנחנו נותנים לשחקנים הצעירים, ואני רוצה להמשיך בדרך הזו". הסקוטי התייחס גם למשחק עצמו: "זו הייתה תצוגה מרשימה ואני מאושר ששחקנים כמו ווין רוני, מייקל אואן וג'י-סונג פארק קרובים לכושר משחק מלא. היה כדורגל מצוין לפרקים היום והגיע לנו לנצח".

"זה חשוב לי", אמר בסיום בלם יונייטד נמניה וידיץ', "זה המשחק האחרון לפני שהעונה תתחיל ואני חושב ששיחקנו טוב יותר היום. הכי חשוב שיש כמה שחקנים שלא שיחקו בהכנה לעונה, וקיבלו את ההזדמנות היום. אני מאמין שיהיו עוד תארים. זו רק ההתחלה. אני חושב שיש לנו סגל מצוין והצגנו והוכחנו שיש לנו אנרגיה ורעב וזה מאוד חשוב כדי להיות אלופים". הבלם הסרבי התייחס גם לשער הראשון של ברבאטוב לעונת 2010/11. "זה חשוב לו מאוד לכבוש את השער הראשון, יש עליו הרבה לחץ. אני מקווה שהוא יכבוש עוד הרבה שערים".

פול סקולס, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "זה היה משחק טוב ואנחנו שמחים שזכינו בתואר. זה יותר משחק הכנה לקראת העונה הקרובה, אבל זה גביע. תמיד טוב לנצח את צ'לסי. הם קבוצה מאוד איכותית, שניצחה אותנו שלוש פעמים בשנה שעברה. זה מאכזב, אבל חשוב שפתחנו טוב את השנה הנוכחית. לא היינו כל כך רחוקים מהם אשתקד, רק נקודה אחת. עם יותר נחישות השנה, אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות באליפות".

מייקל אואן, שפתח בהרכב והוחלף במחצית, התייחס למשחק: "שיחקתי מחצית לפני שלושה או ארבעה ימים במשחק באירלנד והרגשתי ממש חד. היום הרגשתי פחות חד. התפקיד שלי היום היה לשבת על הקישור האחורי של צ'לסי וזה תפקיד קשה במיוחד. לא הייתה לי את החדות ברגליי היום, אבל אני מרוצה מעוד 45 דקות ומחכה לתחילת העונה. אני יודע שלא אשחק בכל משחק, אבל אהיה מאוד שמח לרשום 43 הופעות כמו בעונה שעברה".

אנצ'לוטי: "אנחנו זקוקים לזמן נוסף"

מהצד השני, נשמע המנג'ר קרלו אנצ'לוטי רגוע: "אני לא מודאג. השתפרנו, אנחנו אולי צריכים להשתפר עוד וצריכים להחזיק יותר בכדור. שיחקנו לאט מדי בהתחלה ולא הצלחנו למצוא את המשחק שלנו במחצית הראשונה. הם מצאו את הקצב שלהם, והגיע להם לנצח. מה שהכי חשוב הוא שעכשיו השחקנים שלנו מאוד קרובים להיות מוכנים לעונה הקרובה. אלה היו 90 הדקות הראשונות של אסיין בשמונת החודשים האחרונים וגם חשוב שלמפארד וטרי שיחקו משחק שלם. הם זקוקים לזמן נוסף, ולכן טוב שהם ישחקו השבוע משחק עם הנבחרת".

אנצ'לוטי המשיך לנתח את ההפסד: "זו לא הייתה הכנה טובה לליגה, השחקנים שהגיעו ב-26 ביולי צריכים עוד זמן כדי להתאמן. אנחנו יודעים שזה רק משחק הכנה, אבל אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully