וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני סכנין ומכבי ת"א נפרדו ב-1:1

אחרי 76 דקות משמימות עלו המארחים ליתרון משער עצמי מוזר של ניבאלדו, שהחזיר את החוב ואיזן בעצמו כעבור שבע דקות

המשחק בין בני סכנין למכבי תל אביב עמד בסימן ניבאלדו. הבלם הברזילאי כבש שער עצמי מוזר בדקה ה-76, אך כעבור שבע דקות החזיר את החוב כשנגח לרשת של מאיר וכהן וקבע את תוצאת המשחק - 1:1, שהשאיר את שתי הקבוצות בשני המקומות הראשונים של בית ב'. המארחת עוברת ימים לא קלים עם שלל בעיות כלכליות. אם לא די בכך, גם המאמן יובל נעים הגיע למשחק לאחר שנחקר במשרדי רשות המיסים בחשד שחתם על חוזים כפולים עם הפועל רמת גן ושוחרר בערבות על ידי בית משפט השלום בתל אביב. אולי הנקודה תעזור להרגיע את הרוחות בסכנין.

חאלד חלאיילה, בני סכנין, מול אלירן עטר, מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
90 דקות לא רעות. עטר/אדריאן הרבשטיין

המחצית הראשונה הייתה חלשה להחריד. הצהובים, אחרי הניצחון על אולימפיאקוס, עלו ללא האריס מדוניאנין (נבחרת בוסניה), לירן שטראובר, רוברטו קולאוטי (פציעה) ושחקני הצעירה. שתי הקבוצות שיחקו באיטיות ולא נראו כמתעניינות במפעל המשני בחשיבותו. מצבים מסוכנים ליד השערים לא נרשמו והאירוע הבולט במשחק היה כניסתו של הנבחן הרומני של סכנין, יונוץ צ'ירצ'יו, כבר בדקה ה-20.

המחצית השניה הייתה מעט טובה יותר. הצהובים התעוררו לא מעט בזכותו של אלירן עטר, שהשלים 90 דקות וניסה להוכיח ליוסי מזרחי שמקומו על המגרש. אחרי מספר החמצות בשני צידי המגרש, הגיע השער הראשון בדקה ה-76. ניבאלדו כבש לשערו הוא בעקבות טעות איומה של גיא סולומון. הברזילאי כנראה הרגיש רע והצליח להחזיר כעבור שבע דקות, כשעלה לכדור קרן ונגח פנימה את השוויון.

במהלך המחצית השנייה שיתף מזרחי מספר שחקני נוער, שערכו הופעת בכורה. יובל נעים העניק דקות לחלוץ קבוצת הנוער עובדה זבידאת, שנראה מצוין. בכלל, בסכנין יכולים להיות מרוצים מיכולת הקבוצה. עם עוד שני שחקנים קדמיים שיוסיפו מחץ, לקבוצה מהמגזר יהיה מה לומר השנה בליגה.

מהלך המשחק

דקה 12: כדור עומק נשלח לעברו של קאסום, ניבאלדו שם רגל ברגע האחרון ובלם את הבעיטה של החלוץ.

דקה 17: סבן השתחרר לבעיטה מ-20 מטרים, כהן קלט ללא קושי.

דקה 30: עטר השאיר לגפני, שניסה בעיטה מתוחכמת מ-16 מטרים, אך הכדור היה רחוק מהמסגרת.

דקה 49: סבן פרץ מימין והעביר כדור רוחב, חן התערב והרחיק לקרן.

דקה 61: החמצה כפולה לצהובים. ייני חדר לרחבה מימין ומצא את עטר, החלוץ התמהמה ובסופו של דבר בעט חלש, מאיר כהן הדף לרגליו של אבידור, שבעט מעל השער.

דקה 68: חלאיילה הגביה כדור נהדר מימין היישר לראשו של קאסום החופשי, שמחמישה מטרים נגח החוצה.

דקה 75: פטי דחף את סבן ברחבה, יעקב סימן להמשיך.

דקה 76: גול! סכנין עולה ליתרון משער מוזר. כדור ארוך נשלח לעברו של זבידאת, סולומון יצא מחוץ לרחבה ולא הצליח להרחיק עם הראש. קאסום השתלט ובסופו של דבר ניבאלדו, שניסה להרחיק, דחק לשערו הוא.

דקה 83: גול! ניבאלדו החזיר את החוב. הבלם הברזילאי עלה לכדור קרן, התרומם גבוה מעל כהן ונגח לרשת. 1:1.

דקה 85: עטר ירה ממרחק, כהן ירד והדף לקרן.

דקה 87: יצחקי בעט מקצה הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה, קיבל קשת גבוהה ונחת על המשקוף.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חלאד חלאיילה (באסם גנאים, 90), נסטיה צ'ה, מוחמד אבו ריא (יונוץ צ'ירצ'יו, 20), חמאד גנאים, אחמד קאסום (חיים בנון, 81), כריסטיאן דנלאקי (עובדה זבידאת, 69).

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, קלמי סבן, ניבאלדו, אבי סטרול, רוני גפני (חאתם אלחמיד, 78), יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני (מאור חלבי, 64), תמיר כחלון (משה לוגסי, 86), אלירן עטר, יובל אבידור (ברק יצחקי, 64).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully