וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומולוב סגר בבני יהודה, ליניץ' בדרך החוצה

החלוץ, שכבש צמד מול הפועל ר"ג, יחתום על חוזה ארוך טווח, הקשר המבוקש באשקלון ישוחרר. איציק עזוז בדרך לאשדוד

החלוץ הרוסי פאבל קומולוב, שנבחן אמש (שבת) במדי בני יהודה וכבש צמד בניצחון 1:3 על הפועל רמת גן בגביע הטוטו, הרשים מאוד את הצוות המקצועי ואת המאמן דרור קשטן, ובקבוצה הוחלט לצרפו באופן מיידי. על מנת לפנות לו מקום במכסת הזרים, ככל הנראה ישוחרר הקשר הקרואטי סיניסה ליניץ', שמבוקש על ידי הפועל אשקלון, והוא צפוי לעבור לעולה החדשה כבר בימים הקרובים.

קומולוב, שכרטיס השחקן שלו שייך לז'לגיריס קובנה, צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים בבני יהודה, וראשי הזהובים ישלימו כבר בימים הקרובים את הליך רכישתו מהקבוצה הליטאית. החלוץ הובא בתחילה למבחנים כאשר הכוונה היתה להחתימו כהשקעה עתידית, לרכוש אותו ולהשאילו לקבוצה אחרת אולם המאמן קשטן התרשם מאוד ממשחקו אמש והוחלט לצרפו באופן מידי לסגל.

קשטן אף התייחס לכך אמש בסיום המשחק כשנשאל על כאב הראש שגרם לו קומולוב שכן מיכסת הזרים של הקבוצה מלאה והוא ענה: " זה אכן כאב ראש מאוד מאוד חיובי ואני מאמין שאני אקבל את הכדור נגד הכאב ראש", כאשר כבר מתוך דבריו ניתן היה להבין שבכוונתו להשאיר את קומולוב בסגל הקבוצה כבר לעונה הקרובה.

בתוך כך, המגן איציק עזוז קיבל החלטה עקרונית לעזוב את הקבוצה בשל הסחבת הארוכה במשא ומתן הכספי עם ההנהלה. עזוז שסיים את חוזהו בשכונה, מחזיק במספר הצעות בליגת העל כאשר הרצינית ביניהן מגיעה ממ.ס. אשדוד וקיים סיכוי גבוה שהמגן יעשה את דרכו בקרוב לקבוצתו של ג'קי בן זקן וג'ון גרגורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully